سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

آنر پلی ۵T پرو با چیپ هلیو G80 و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد

آنر از موبایل اقتصادی ۲۳۰ دلاری پلی ۵T پرو با پشتیبانی از شبکه ۴G، مجهز به تراشه هلیو G80، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ وات رونمایی کرد.

موبایل جدید آنر دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن +Full HD،‌ نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی ۹۴.۲ درصد است و با ابعاد ۱۶۰.۶۸ در ۷۳.۳ در ۸.۴ میلی متر و وزن حدود ۱۷۹ گرم در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. روزنه مخصوص دوربین سلفی در قسمت بالای نمایشگر دیده می‌شود.

پلی 5T پرو

در پنل پشتی این دستگاه ماژول دوربین عمودی دیده می‌شود که سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی وحسگر عمق سنج ۲ مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED را در خود جای داده است. برای تصاویر سلفی و مکالمات ویدیویی کاربران از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند.

در زیر کاپوت دستگاه نیز چیپست هلیو G80 شرکت مدیاتک قرار گرفته است که با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. همچنین پلی ۵T پرو از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برد که از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. طبق ادعای این شرکت، در ظرف مدت زمان ۳۰ دقیقه ۵۳ درصد از باتری گوشی پلی ۵T پرو شارژ خواهد شد.

از مشخصات نرم‌افزاری گوشی می‌توان به اندروید ۱۰ و رابط کاربری Magic UI 4.0 اشاره کرد. این دستگاه قابلیت‌های اتصالی مانند پشتیبانی از دو سیم کارت، ۴G VoLTE، Wi-Fi 802.11ac، Bluetooth 5.1، GPS، USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را ارائه می‌کند. علاوه بر این، سنسور اثر انگشت دستگاه نیز در کنار آن و احتمالا روی دکمه پاور نصب شده است.

آنر پلی ۵T پرو تنها در ترکیب رنگ‌ مشکی و نقره‌ای و در کشور چین با قیمت ۲۳۱ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا