سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

مشخصات کامل اولین موبایل اندرویدی جهان با پشتیبانی شارژ بی‌سیم مغناطیسی منتشر شد

ریلمی در جریان رویداد رونمایی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی MagDart، برخی مشخصات گوشی مفهومی ریلمی GT فلش، اولین موبایل اندرویدی جهان با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی را معرفی کرد. اکنون مشخصات کامل این گوشی به صورت کامل به اشتراک گذاشته شده است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، ریلمی فلش از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی E4 امولد با رزولوشن +QHD و نرخ تازه‌سازی متغیر ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد که می‌تواند تا یک هرتز کاهش پیدا کند. ریلمی در جریان رویداد رونمایی اعلام کرد که این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد اما منبع این گزارش جدید عنوان می‌کند که پردازنده مورد استفاده در این گوشی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس خواهد بود. این گوشی همچنین از حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 بهره می‌برد.

ریلمی فلش

در قسمت دوربین‌ها، گفته می‌شود گوشی ریلمی فلش از دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد که هر دو سنسور آن سونی IMX766 است و یکی از آن‌ها دارای لرزشگیر نوری (OIS) خواهد بود. دوربین سوم نیز یک سنسور ۲ مگاپیکسلی است و برای تصاویر سلفی و تماس‌های تصویری نیز یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی سونی IMX615 در روی نمایشگر قرار گرفته است.

گوشی ریلمی فلش از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دو سلولی با پشتیبانی از شارژ مغناطیسی ۱۵ و ۵۰ وات با استفاده از شارژر MagDart و شارژ سریع سیمی ۶۵ وات بهره خواهد برد. سایر ویژگی‌های اشاره شده در این گزارش شامل NFC، قاب میانی آلیاژی و اسپیکرهای دوگانه است.

شارژر بی‌سیم ۵۰ واتی مگ دارت ریلمی که روز گذشته معرفی شد با هدف استفاده در گوشی‌های اندرویدی کارایی مشابه فناوری مگ‌سیف اپل دارد و این شرکت ادعا می‌کند موفق به توسعه سریع‌ترین شارژر بی‌سیم مغناطیسی جهان شده است. هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه و قیمت محصولات جدید ریلمی به اشتراک گذاشته نشده است و باید منتظر اخبار رسمی جدید از سوی این شرکت باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا