سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

شیائومی از لپ‌تاپ‌های جدید ردمی بوک با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل رونمایی کرد

شیائومی لپ‌تاپ‌های جدید «ردمی بوک پرو» و «ردمی بوک پرو نسخه e-Learning» را با طراحی چشمگیر و ضخامت کم و پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل رونمایی کرد.

این لپ‌تاپ‌ها با قیمت مقرون به‌صرفه در بازار هند به فروش می‌رسند. در ادامه نگاهی به مشخصات فنی لپ‌تاپ‌های جدید ردمی بوک داریم.

ردمی بوک پرو

ردمی بوک پرو نسخه قدرتمندتر سری ردمی بوک است که طراحی چشم‌گیری دارد و از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۱.۸ درصد، پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i5-11300H با گرافیک Iris Xe، رم ۸ گیگابایتی DDR4 با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز، ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD NVMe و باتری ۴۶ وات ساعت بهره می‌برد.

ضخامت این لپ‌تاپ تنها ۱۹.۹ میلی‌متر و وزن آن فقط ۱.۸ کیلوگرم است و با بدنه فلزی در ترکیب رنگ مشکی طوسی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

لپ‌تاپ‌های ردمی بوک

ردمی بوک پرو مجهز به وبکم ۷۲۰p و دو اسپیکر استریو بوده از دو پورت USB 3.2 Type-A، یک پورت USB 2.0 Type-A، اسلات مخصوص SD، پورت خروجی HDMI، پورت اترنت و جک هدفون- میکروفون ترکیبی ۳.۵ میلی‌متری پشتیبانی می‌کند و از اتصال به شبکه Wi-Fi 5 و بلوتوث ۵.۰ بهره می‌برد. این لپ‌تاپ با ویندوز ۱۰ هوم و آفیس هوم و نسخه Student 2019 عرضه می‌شود.

ردمی بوک پرو e-Learning Edition

ردمی بوک پرو نسخه e-Learning نیز از طراحی مشابه نسخه پرو بهره می‌برد ولی کمی قدرتمندتر است. این لپ‌تاپ از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی،‌ پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i3-1115G4، هشت گیگابایت رم DDR4 با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD برخوردار است. نسخه قدرتمندتر این مدل از حافظه ۵۱۲ گیگابایتی SSD NVMe بهره می‌برد.

لپ‌تاپ‌های ردمی بوک

ردمی بوک پرو از ۶ آگوست (۱۵ مرداد) با قیمت تقریبا ۶۷۳ دلار و نسخه e-Learning با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی SSD با قیمت ۵۶۵ دلار و نسخه دیگر مجهز به حافظه ۵۱۲ گیگابایتی NVMe SSD با قیمت حدود ۶۰۶ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا