سرور مجازی
پیشفرضتکنولوژی

«ششمین همایش سنجش و ایمنی پرتوهای یون‌ساز و غیر یون‌ساز» با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مرکز تحقیقات تابش دانشگاه شیراز، با همکاری انجمن حفاظت در برابر اشعۀ ایران و دفتر حفاظت در برابر اشعۀ سازمان انرژی اتمی برگزارکنندگان این همایش‌ هستند.

از جمله محورهای این همایش، می‌توان به دزیمتری پرتوهای یون‌ساز، تأثیر پاندمی کرونا بر حفاظت پرتویی، کدهای محاسباتی در فیزیک بهداشت، حفاظ‌سازی، رادیوبیولوژی، ارزیابی تطابق دستگاه‌های پرتوساز ساخت داخل با استانداردها، سنجش و ایمنی پرتوهای غیر یون‌ساز، اثرات بیولوژیکی و حفاظ‌گذاری و نیز تکنولوژی 5G، چالش‌ها و حفاظت، اشاره کرد.

در دو روز این همایش که به صورت کاملا آنلاین برگزار می‌شود، بیست کارگاه آموزشی، سخرانی و پنل تخصصی با محوریت پرتورهای یونساز و غیریونساز در جریان خواهد بود.

ایرانسل همچنین در روز پایانی این همایش، در یک نشست تخصصی آنلاین با نام «تکنولوژی 5G، کاربردها و چالش‌ها»، با نمایندگانی از جمله دکتر حسن بولوردی معاون فنی و مهندسی ایرانسل و مهندس ابوالقاسم افشار مدیر ارشد فنی رگولاتوری و متابعت از مقررات، حضور خواهد داشت.

نوشته های مشابه

این نشست، با موضوع «نسل جدید تلفن‌های همراه 5G، کاربردها و چالش‌های ایمنی تابشی» با حضور نمایندگان سازمان انرژی اتمی، نمایندگان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، متخصصان علمی و دانشگاهی و نمایندگان اپراتورهای تلفن‌همراه، از ساعت ۱۴ تا ۱۶ روز پنجشنبه، ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه‌دهندۀ 5G در ایران، همواره از تجهیزات ارتباطی که منطبق با استانداردهای جهانی و ملی حفاظت در برابر اشعه است، استفاده می‌کند. همچنین شبکۀ ایرانسل، تحت نظارت سازمان انرژی اتمی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مراکز دانشگاهی مربوطه قرار دارد و رعایت موازین ایمنی، به صورت دوره‌ای توسط مراجع فوق، پایش و تأیید می‌شود.

۲۱۲۱

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا