سرور مجازی
zoomit

برنامه قدرتمند ویرایش ویدیو LumaFusion برای اندروید و کروم منتشر شد

LumaFusion یکی از برنامه‌های شناخته‌شده‌ی ویرایش ویدیو برای آیفون، آیپد و مک، سرانجام راه خود را به دستگاه‌های اندرویدی و سیستم‌عامل کروم نیز باز کرد. این برنامه به‌لطف قابلیت‌های قدرتمند و ساده‌سازی فرآیندهای پیچیده‌ی ویرایش ویدیو، برنده‌ی جایزه‌ی بهترین اپلیکیشن آیپد در سال ۲۰۲۱ شد. اکنون همان‌طور که توسعه‌دهنده‌ی این برنامه قول داده بود، نسخه‌ی اندرویدی آن را نیز منتشر شده است که روی سیستم‌عامل کروم نیز اجرا می‌شود. اگرچه زمان زیادی طول کشید تا LumaFusion برای کاربران سیستم‌عامل موبایلی گوگل ارائه شود، اما اکنون این امکان ازطریق پلی‌استور گوگل و گلکسی‌استور سامسونگ دردسترس قرار گرفته است.

به‌نوشته‌ی انگجت، همه‌ی قابلیت‌های نسخه‌ی iOS برنامه‌ی LumaFusion، در نسخه‌ی اندروید و کروم آن نیز وجود دارد. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد برای ساخت ویدیوهای خود حداکثر از ۱۲ لایه استفاده کنند که ۶ لایه‌ی آن می‌تواند ویدیو باشد. امکان وارد کردن ویدیو از منابع مختلف مثل حافظه‌ی ذخیره‌سازی دستگاه یا درایوهای USB به این برنامه وجود دارد. همچنین می‌توانید به‌طور رایگان از کتابخانه‌ی موسیقی‌، جلوه‌های صوتی، ویدیو و پس‌زمینه‌های داخلی این اپلیکیشن استفاده کنید. LumaFusion تیمی از توسعه‌دهندگان سیستم‌عامل کروم را برای ساخت این نسخه تشکیل داده است و بنابراین، به‌جای این‌که یک پورت ساده از نسخه‌ی iOS باشد، برای پلتفرم کروم کاملاً بهینه‌سازی شده است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • بهترین برنامه های تماس تصویری 2022
  • آموزش دانلود از گوگل پلی با کامپیوتر

LumaFusion با قیمت ۳۰ دلار به‌فروش می‌رسد اما کاربران می‌توانند این برنامه را ازطریق فروشگاه گلکسی‌استور سامسونگ یا پلی‌استور گوگل با قیمت ۲۰ دلار خریداری کنند. البته این تخفیف فقط برای دوره‌ی دسترسی اولیه‌ی درنظر گرفته شده است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا