سرور مجازی
zoomit

نمایشگر هوشمند جدید شیائومی با دستیار صوتی اختصاصی معرفی شد

شیائومی امروز صفحه‌نمایش خانگی هوشمند به‌روز خود موسوم به Smart Home Display 6 را با ارسال پستی در حساب رسمی ویبو خود رونمایی کرد.

نمایشگر هوشمند جدید شیائومی از پنل ۶ اینچی بهره می‌برد. این محصول طراحی یکپارچه‌ای دارد و بلندگوی آن نیز در بدنه‌ی جلویی تعبیه شده است. غول فناوری چینی دکمه‌ای را نیز در لبه‌ی کناری این دستگاه قرار داده است که با استفاده از آن می‌توان میکروفون را خاموش و دستیار صوتی XiaoAI را نیز غیرفعال کرد. این محصول از دوربین جول ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد که می‌توان از آن برای نظارت از راه‌ دور و برقراری تماس‌های تصویری استفاده کرد.

نمایشگر هوشمند شیائومی Smart Home Display 6

مقاله‌ی مرتبط:

  • فهرست غیررسمی دستگاه‌های سازگار با MIUI 14 فاش شد
  • تماشا کنید: تست مقاومت شیائومی 12S اولترا

برای حفظ حریم‌ خصوصی می‌توان نوار لغزنده‌ی کنار دوربین Smart Home Display 6 شیائومی را روی آن قرار داد. در پشت دستگاه، پایه‌ای قابل‌تنظیم تعبیه شده است تا بتوان آن را روی هرسطحی قرار داد. این دستگاه از سیستم MIUI Home پشتیبانی می‌کند که شامل قابلیت‌هایی مثل حالت کودکان می‌شود. علاوه‌براین، می‌توان از این محصول به‌عنوان مرکز کنترل خانه‌ی هوشمند بهره گرفت.

Smart Home Display 6 شیائومی نیز می‌تواند به Smart Home Display 10 متصل شود تا بتوان ازطریق آن دستگاه‌های هوشمند خانگی را جداگانه کنترل کرد. درحال‌حاضر، پیش‌فروش این محصول با قیمت ۳۴۹ یوان (تقریباً ۵۲ دلار) آغاز شده است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا