سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

شیائومی می ۱۱T پرو با دریافت تاییدیه یک قدم به معرفی نزدیکتر شد

گوشی هوشمند جدیدی از شیائومی با شماره مدل ۲۱۰۷۱۱۳SG از یک مرجع اطلاعاتی در کشور مالزی مجوز گرفته و گفته می‌شود که این دستگاه همان شیائومی می ۱۱T پرو خواهد بود. انتظار داریم که تا چند وقت دیگر این دستگاه را در بازار ببینیم.

مرجعی که در مالزی به این دستگاه مجوز داده، SIRIM نام دارد و متاسفانه اطلاعات خاصی درباره مشخصات فنی می ۱۱T پرو منتشر نکرده است. ولی وجود مدل پرو برای این گوشی می‌تواند نشان دهد که شیائومی مدل استاندارد هم برای می ۱۱T تولید می‌کند. نام و شماره مدل می ۱۱T پرو در پایگاه داده IMEI هم رویت شده است.

این دستگاه قبلا از مرجع اطلاعاتی FCC مجوز گرفته بود و به نظر می‌رسد که زمان زیادی تا رونمایی آن باقی نمانده است. شیائومی پارسال در می ۱۰T و می ۱۰T پرو از اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کرد. در نتیجه انتظار داریم که امسال هم چیپست سری اسنپدراگون ۸ مثل اسنپدراگون ۸۸۸ یا اسنپدراگون ۸۷۰ را روی این دستگاه ببینیم.

شیائومی می ۱۰T نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع IPS LCD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هزتری و رزولوشن +FHD داشت و از محافظ گوریلا گلس ۵ بهره می‌برد. این گوشی از حسگر اثر انگشت جانبی استفاده می‌کرد و در قاب عقب از دوربینی با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور ماکروی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در بخش سلفی هم یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی قرار داده شده بود.

می ۱۰T انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گرفت که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کرد. مدل پرو این دستگاه دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال داشت ولی سایر مشخصات آن با مدل استاندارد فرقی نمی‌کرد. می ۱۰T در چین با نام ردمی K30S وارد بازار شد، در نتیجه این احتمال وجود دارد که می ۱۱T هم تحت برند ردمی به بازار عرضه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا