سرور مجازی
فضای مجازی

بیش از یک سوم بازنشستگان روسیه با پس‌انداز شخصی امرار معاش می‌کنند

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، در یک نظرسنجی انجام شده از 9200 بازنشسته در سراسر روسیه، بیش از یک سوم آنها (36 درصد) پیش بینی کردند که در دوره بازنشستگی با پس انداز شخصی خود زندگی خواهند کرد و کمتر از یک چهارم پاسخ دهندگان نیز فقط با حقوق بازنشستگی دولتی امرار معاش خواهند کرد.

در گزارش نظرسنجی موسسه "اسبر ان پی اف و رامبلر" آمده است: یک سوم روس ها (36 درصد) قصد دارند با پس انداز خود زندگی کنند، 30 درصد روی مشاغل نیمه وقت حساب می کنند و 7 درصد نیز امیدوارند که از فرزندان بزرگسال خود کمک بگیرند.

این گزارش افزود: 4 درصد نیز مطمئن هستند که مستمری اضافی از کارفرمای سابق خود دریافت خواهند کرد و یک چهارم پاسخ دهندگان یعنی 23 درصد، قصد دارند فقط با بودجه بازنشستگی دولتی خود امرار معاش کنند.

افزایش سرمایه‌گذاری مردم روسیه روی فلزات گرانبها طی بحران کرونا60 درصد مردم روسیه در برابر کرونا واکسینه می‌شوند

وقتی از آنها سوال شد که بعد از بازنشستگی دوست دارند چه کاری انجام دهند، بیش از یک سوم روس ها (36٪) گفتند که برای شروع کار خلاقانه منتظر بازنشستگی خود هستند.

بر اساس این نظرسنجی، تقریباً نیمی از روس ها (42٪) اعتراف کردند که در کودکی آرزوی شغلی خلاقانه را داشتند. از هر 10 نفر نیز یک نفر می خواست بازیگر شود. از هر 17 نفر هم یک نفر قصد داشت موسیقی دان شود و از هر 20 نفر نیز یک نفر می خواست خواننده ، نویسنده ، شاعر یا هنرمند شود.

در عین حال، اکثریت روس ها (85٪) نوشتن، آواز یا نقاشی را به عنوان حرفه اصلی خود انتخاب نکرده اند و 20 درصد نیز اعتراف کردند که استعدادی ندارند. 25 درصد دیگر نیز از این می ترسیدند که خلاقیت به آنها اجازه ندهد که درآمد مناسبی داشته باشند. والدین 16 درصد نیز با اصرار بر انتخاب یک "شغل حسابی" راه رسیدن به رویای آنها را مسدود کردند.

همچنین ، بیش از یک سوم روس ها (36٪) بی صبرانه منتظر پایان کار خود هستند تا بتوانند به هنرهایی که در دوران کودکی خود دوست دارند برگردند.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا