سرور مجازی
فضای مجازی

آغاز همکاری بسیج برای شناسایی مراکز غیرمجاز تولید رمزارز / وزیر نیرو: به هیچ‌وجه امکان سعی و‌ خطا نداریم

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، نشست ستاد فرماندهی اوج بار تابستان 1400 صبح امروز جلسه جدیدی تشکیل داد تا با حضور وزیر نیرو، آخرین وضعیت شبکه برق بررسی شده و جدیدترین تصمیمات اتخاذ شود.

رضا اردکانیان، وزیر نیرو در این نشست تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را برای حفظ پایداری شبکه سراسری و کاهش خاموشی های بخش خانگی بکار ببندیم.

وزیر نیرو با بیان اینکه "تحمل این شرایط برای همه سخت و طاقت فرسا و سنگین است؛ به همین دلیل نیز توافق های خوبی با سایر نهادها نیز برای کمک به صنعت برق صورت گرفته"، گفت: در حال حاضر با سازمان بسیج برای همکاری با صنعت برق و کشف مراکز استخراج غیرمجاز رمز ارز توافق شده است.

وی افزود: هم اکنون تمام رسانه ها و صدا وسیما نیز برای کمک به اطلاع رسانی به مردم آماده هستند.

اردکانیان خاطرنشان کرد: مصوبات شفافیت کامل دارند و استان ها باید با هماهنگی کامل با ستاد توانیر این مصوبات را اجرا کنند.

وی ادامه داد: باید حوادث در شبکه سریع به مردم اطلاع رسانی شود تا مردم بدانند خاموشی های ناخواسته و ناشی از حوادث، چگونه و در چه مدتی رفع می شوند.

وزیر‌نیرو با بیان اینکه "دیسپاچینگ ملی اختیار کامل دارد اما باید آمادگی لازم فراهم شود که نیازی به ورود دیسپاچینگ نباشد"، گفت: مجموعه وزارت نیرو باید بتواند این آزمون سخت را با موفقیت پشت سر بگذارد.

وی افزود: به هیچ‌وجه امکان سعی و‌خطا نداریم و باید تدبیر کنیم و بدانیم که نظم کاری باید در اولویت باشد.

اردکانیان با بیان اینکه "همه رسانه ها و به ویژه صدا وسیما برای اطلاع رسانی صحیح به مردم آماده هستند که جای تقدیر دارد"، گفت: از همه مشترکان، صنایع، کشاورزان و… که در این شرایط سخت صنعت برق را یاری می کنند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا