سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

نسخه تقلبی اپل واچ سری ۷ با لبه‌های تخت در چین رویت شد

اپل هنوز از ساعت هوشمند جدیدش رونمایی نکرده، با این حال نسخه تقلبی اپل واچ سری ۷ در چین تولید شده و ظاهرا عرضه می‌شود. این محصول ما را با طراحی جدید ساعت هوشمند آینده کوپرتینویی‌ها آشنا می‌کند.

تصاویر نسخه تقلبی اپل واچ سری ۷ توسط یک حساب توییتری به نام «Majin Bu» منتشر شده‌اند که کلون ساعت هوشمند آینده اپل را در رنگ‌های خاکستری فضایی، نقره‌ای و مشکی فضایی به نمایش می‌گذارند. طراحی این محصول شباهت زیادی به شایعاتی درباره اپل واچ سری ۷ دارد.

گزارش‌ها از لبه‌های تخت در نسل بعدی ساعت هوشمند کوپرتینویی‌ها خبر می‌دهند و در نمونه چینی آن هم شاهد چنین سبکی طراحی هستیم؛ طراحی که در گذشته برای سری آیفون ۱۲، آیپد ایر، آیپد پرو و همچنین آی‌مک ۲۴ اینچی استفاده شده است.

اگرچه این تصاویر نسخه اصلی اپل واچ را نشان نمی‌دهند، اما بهترین دید از این محصولات را در اختیار ما قرار می‌دهند. به گفته Majin Bu، این دستگاه تقلبی با قیمتی نزدیک به ۶۰ دلار در چین به فروش می‌رسد.

مدت‌هاست شاهد انتشار رندرها از نسل بعدی اپل واچ با طراحی شبیه به نمونه موجود در چین هستیم. انتظار می‌رود اپل واچ سری ۷ با دو بخش برای اسپیکر در سمت چپ، لبه‌های تخت با طراحی چهارگوش و ضخامت کمتر از راه برسد.

اگرچه انتظار داریم اپل واچ سری ۷ در مقایسه با اپل واچ سری ۶ تا ۱.۷ میلی‌متر ضخامت کمتری داشته باشد، اما در تصاویر مربوط به نسخه چینی‌اش ظاهرا با چنین موضوعی روبه‌رو نیستیم.

انتظار می‌رود اپل در پاییز پیش رو محصولات زیادی را روانه بازار کند که یکی از آن‌ها، نسل جدید اپل واچ خواهد بود. علاوه بر این ساعت هوشمند، کوپرتینویی‌ها سری آیفون ۱۳، نسل نهم آیپد و آیپد مینی ۶، مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی و همچنین ایرپاد ۳ را وارد بازار خواهند کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا