سرور مجازی
تکنولوژی

توییتر روزانه بیش از یک میلیون اکانت اسپم را حذف می‌کند

در حالی که معامله بین «ایلان ماسک» و توییتر به دلیل بات‌ها و کاربران فیک آن بلاتکلیف مانده است، این شبکه اجتماعی به خبرنگاران اعلام کرده که روزانه بیش از یک میلیون اکانت اسپم را از پلتفرم خود حذف می‌کند.

همانطور که رویترز گزارش می‌دهد، مدیران توییتر در یک جلسه توجیهی به خبرنگاران اعلام کردند که این شبکه اجتماعی در هر روز بیش از یک میلیون حساب اسپم را حذف می‌کند و اطلاعات جدیدی درباره تلاش‌های خود برای کاهش این حساب‌ها ارائه کرده‌اند.

موضع ایلان ماسک بر سر کاربران فیک توییتر

توییتر

این جلسه در حالی برگزار شد که ایلان ماسک تهدید کرده بود که معامله 44 میلیارد دلاری خرید توییتر را متوقف خواهد کرد، مگر این شرکت نشان دهد که حساب‌های اسپم و بات‌های آن کمتر از 5 درصد است. ماسک قبلا اعلام کرده بود که یکی از بزرگترین اولویت‌های او پس از تصاحب توییتر، کاهش بات‌های اسپم این شبکه اجتماعی است.

در همین زمینه، پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر چند ماه قبل در رشته توییت خود گفته بود که آن‌ها روزانه بیش از نیم میلیون کاربر فیک را حذف می‌کنند، بنابراین گزارش رویترز دو برابر آن را اعلام کرده است. همچنین این شرکت موضع دیرینه خود مبنی بر اینکه بات‌ها کمتر از 5 درصد تمام کاربران فعال آن را تشکیل می‌دهند را یک بار دیگر تکرار کرد.

نوشته های مشابه

توییتر و ماسک اولین بار در ماه آوریل، قراردادی را برای خرید این شرکت به مبلغ 44 میلیارد دلار منعقد کردند. با این وجود، معامله آن‌ها در حال حاضر تا زمان مشخص شدن تعداد دقیق کاربران فیک متوقف شده است. توییتر در ماه ژوئن گفته بود که امکان دسترسی به یک API را فراهم می‌کند تا او بتواند تجزیه و تحلیل خود را انجام دهد. علاوه بر این، شبکه اجتماعی اعلام کرده بود که نسخه جدیدی از سیستم گزارش‌دهی خود را برای کاربران ارائه می‌کند تا بتوانند حساب‌های اسپم را برچسب‌گذاری کنند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا