سرور مجازی
zoomit

سامسونگ می‌خواهد درگاه اختصاصی S Pen را در گوشی‌های گلکسی زد فولد آینده اضافه کند

سامسونگ در اوایل سال ۲۰۲۲ برای اولین‌بار با معرفی گلکسی S22 اولترا درگاه اختصاصی S Pen را به سری گلکسی S افزود. متأسفانه برای طرفداران قلم، غول فناوری کره جنوبی این درگاه را برای گلکسی زد فولد ۴ قرار نداد.

اکنون، سامسونگ جلسه‌ای با تأمین‌کنندگان برگزار کرده است و در آن تأیید کرده که درگاه اختصاصی S Pen یکی از چندین چالشی است که باید برای محبوبیت بیشتر گوشی‌های تاشدنی برطرف شود.

از دیگر چالش‌هایی که سامسونگ در این جلسه مطرح کرد، می‌توان به سبک‌تر و نازک‌ترکردن گوشی‌ها، دوام بیشتر آن‌ها، کاهش تاخوردگی صفحه‌نمایش و بهبود دوربین‌ها اشاره کرد.

رسانه The Elec مدعی شد که سامسونگ در ابتدا قصد داشت درگاه اختصاصی S Pen را به گلکسی زد فولد ۴ اضافه کند که ظاهراً این اتفاق نیفتاد. افزون‌براین، سامسونگ تصمیم داشت گوشی‌های تاشدنی را به دوربین پیشرفته‌ بیشتری مجهز کند؛ اما این برنامه‌ها به‌دلیل اهمیت ضخامت و وزن لغو شدند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • تبلیغات عجیب سامسونگ علیه آیفون ۱۴ بیشتر مثل خودزنی است

باوجوداین، شکی نیست که افراد زیادی در انتظار اضافه‌شدن درگاه اختصاصی S Pen به نسخه آینده سری گلکسی زد فولد هستند. گلکسی زد فولد ۳ و زد فولد ۴ اکنون فقط از S Pen پشتیبانی می‌کنند. بنابراین به‌نظر می‌رسد وجود درگاه اختصاصی S Pen می‌تواند گام منطقی بعدی برای راحتی کاربران باشد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا