سرور مجازی
اقتصادی

فوری؛ شورای رقابت از قیمت‌گذاری این خودروها کنار رفت

فوری؛ شورای رقابت از قیمت‌گذاری این خودروها کنار رفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس جلسه امروز شورای رقابت مصوب شد در دستورالعمل تنظیم بازار خودروسواری تبصره ای را اضافه شود تا قیمت کلیه خودروهای وارداتی براساس ضوابط قیمت گذاری کالاهای وارداتی توسط حمایت مصرف کنندگان وتولیدکنندگان محاسبه و ابلاغ شود.

در همین رابطه مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت گفت: از این پس قیمت کلیه خودروهای وارداتی بر اساس ضوابط قیمت گذاری سازمان حمایت محاسبه و ابلاغ می شود و شورای رقابت بر این فرایند نظارت می‌کند.

سپهر دادجوی توکلی اظهار کرد: به منظور تسهیل و تسریع در واردات خودرو به عنوان یکی از پایه‌های دستورالعمل ۵۴۳ شورای رقابت که بر امر واردات تاکید داشت، شورای رقابت در جلسه شماره ۶۱۴ خود امشب مصوب کرد که ذیل بند ۱-۳ دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری به عنوان تبصره ۲ قیمت کلیه خودروهای وارداتی بر اساس ضوابط قیمت گذاری کالاهای وارداتی مصوب هیأت تعیین و تصویب قیمت‌ها توسط سازمان حمایت محاسبه و ابلاغ شود.

مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت به مهر افزود: طبق این دستورالعمل، شورای رقابت نظارت می‌کند و فرایند قیمت گذاری طبق قوانین هیأت تعیین و تصویب قیمت‌ها از طرف سازمان حمایت به رسمیت می‌شناسد.

وی گفت: بر این اساس هیچ گونه بهانه‌ای جهت تعلل عرضه برای خودروهای وارداتی مورد پذیرش نیست و نهادهای نظارتی بر این اساس فرایند نظارت خود را تقویت خواهند کرد.

۲۲۳۲۲۵

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا