سرور مجازی
zoomit

گلکسی S23 پلاس با تراشه Snapdragon 8 Gen 2 در گیک‌بنچ رؤیت شد

نسخه‌ی آمریکایی گلکسی S23 و گلکسی S23 اولترا ماه گذشته با تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 در گیک‌بنچ رؤیت شدند. انتظار می‌رود کوالکام در رویداد اسنپدراگون در بازه‌ی زمانی ۱۵ تا ۱۷ نوامبر رسماً معرفی شود. اکنون مدل آمریکایی گلکسی S22 پلاس نیز در معیار مذکور دیده شده است که برخی مشخصات آن را به ما نشان می‌دهد.

به گزارش GSMArena، گلکسی S23 برای بازار ایالات‌متحده با شناسه‌ی مدل SM-S916U شناخته می‌شود و به‌طور پیش‌فرض رابط‌کاربری سفارشی سامسونگ موسوم به One UI 5 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ را اجرا خواهد کرد. این گوشی همچنین از ۸ گیگابایت رم بهره خواهد برد اما احتمال دارد نسخه‌های دیگری از این دستگاه با رم بیشتر دردسترس خریداران قرار گیرد.

گیک بنچ گلکسی S23 پلاس

مقاله‌ی مرتبط:

  • برخی از مشخصات نمایشگر سری گلکسی S23 براساس محافظ‌های صفحه‌نمایش این گوشی‌ها فاش شد
  • تاریخ معرفی گلکسی S23 فاش شد

مدل پلاس سری گلکسی S23 با وجود بهره بردن از تراشه و رم مشابه نسخه‌ی استاندارد و اولترای این خانواده، در آزمون عملکرد تک‌هسته‌ای گیک‌بنچ امتیاز کم‌تری نسبت‌به برادران خود به‌دست آورده اما امتیاز عملکرد چندهسته‌ای آن نسبت به دو مدل دیگر بیشتر است. البته باید توجه داشته باشیم این اطلاعات مربوط به مدل‌های پیش‌تولید نسل بعدی پرچم‌داران سامسونگ است و شاید امتیاز عملکرد نسخه‌ی نهایی این محصولات با امتیازات کنونی، کمی تفاوت داشته باشد.

به‌هرحال هنوز مشخص نیست که سامسونگ مدل اسنپدراگون سری گلکسی S23 را در همه‌ی نقاط جهان عرضه خواهد کرد یا خیر. این احتمال وجود دارد مثل سال‌های گذشته، برخی از بازارها میزبان نسخه‌ی اگزینوسی این گوشی‌ها باشند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا