سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

گوشی ۵G بلک‌بری با کیبورد فیزیکی احتمالا در راه است

بلک‌بری که زمانی یکی از غول‌های دنیای موبایل بود، در سال ۲۰۱۵ آخرین گوشی هوشمندش به نام پریو را تولید کرد و پس از آن تصمیم گرفت امکان استفاده از برندش را برای سازندگان دیگر فراهم کند. حالا به نظر می‌رسد یکی از این شرکت‌ها می‌خواهد در آینده از یک گوشی ۵G بلک‌بری رونمایی کند.

OnwardMobility جدیدترین کمپانی است که مجوز بلک‌بری برای تولید گوشی‌های هوشمند را دریافت کرده و ظاهرا می‌خواهد در این بازار شروع به فعالیت کند.

این شرکت آگوست سال گذشته یعنی یکسال پیش از همکاری با بلک‌بری خبر داد و هدفش تولید گوشی ۵G با برند این کمپانی قدیمی و همچنین کیبورد فیزیکی بود. OnwardMobility در آن زمان گفته بود که نیمه اول ۲۰۲۱ چنین محصولی را روانه بازار می‌کند، اما حالا نیمی از سال گذشته و هنوز گوشی ۵G بلک‌بری از راه نرسیده، با این حال شاید این موضوع در آینده تغییر کند.

جدیدترین خبر درباره این دستگاه مربوط به راه‌اندازی یک برنامه قبل از تعهد می‌شود. این برنامه در حقیقت یک خبرنامه ایمیلی برای انتشار اطلاعات جدید درباره گوشی‌های این کمپانی است.

گوشی 5G بلک‌بری

در فرم مربوط به این خبرنامه از افرادی پرسیده شد که می‌خواهند از کدام شبکه‌های تلفن همراه استفاده کنند و همچنین به دنبال خرید چه تعداد گوشی هوشمند هستند. آخرین سوال مربوط به مشتریان سازمانی یا شاید هم طرفداران پروپاقرص محصولات بلک‌بری باشد.

همچنین طبق اطلاعات این برنامه، افراد می‌توانند محصولات جدید را پیش خرید کنند و زودتر از دیگران به آن‌ها دست یابند.

OnwardMobility اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه چنین محصولی منتشر نکرده و آخرین گفته‌اش به همان نیمه اول ۲۰۲۱ برمی‌گردد که گذشته است. با این حال با توجه به راه‌اندازی خبرنامه و همچنین اشاره به گوشی‌های ۵G بلک‌بری در پوستر مربوط به این برنامه، انتظار داریم تا پایان سال جاری میلادی یا سال ۲۰۲۲ بلک‌بری دوباره با گوشی‌های جدید به بازار برگردد، البته تنها برند بلک‌بری باقی می‌ماند و سازنده‌اش شرکت دیگری خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا