سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ ۵G‌ با نسل دوم دوربین زیر نمایشگر رونمایی شد

شرکت ZTE سال گذشته میلادی از اولین گوشی دنیا با دوربین سلفی زیر نمایشگر یعنی اکسون ۲۰ ۵G رونمایی کرد و حالا شاهد معرفی نسل جدیدش هستیم. زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ ۵G‌ به نسل دوم دوربین زیر نمایشگر با عملکرد بهتر مجهز شده است.

مهم‌ترین ویژگی این گوشی هوشمند دوربین سلفی زیر نمایشگر است و حالا ZTE از نسل دوم آن استفاده کرده که عملکرد بهتری نسبت به گذشته دارد.

مشخصات فنی زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ ۵G‌

این دستگاه به نمایشگر ۶.۹۲ اینچی امولد ۱۰ بیتی مجهز شده که رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز دارد. زد‌تی‌ای در این گوشی هوشمندش از یک دوربین سلفی زیر نمایشگر ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کرده که سطح نمایشگر بالای آن چیدمان پیکسل خاصی دارد تا شفافیت بالاتری ارائه کند. زد‌تی‌ای میزان تراکم پیکسلی بالای دوربین سلفی را از ۲۰۰ پیکسل در هر اینچ اکسون ۲۰ به ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ رسانده است.

مشخصات فنی زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ 5G

نمایشگر مورد استفاده در این گوشی هوشمند از ساختار ۷ لایه‌ای بهره می‌برد و دارای یک چیپ نمایشگر UDC Pro جدید و مدار آرایش ACE است. طبق ادعای ZTE، این قابلیت‌ها باعث ورود نور بیشتر به سنسور دوربین می‌شود که نتیجه‌اش شفافیت بالاتر تصاویر در مقایسه با محصول سال گذشته این کمپانی است. دوربین این دستگاه از فناوری ترکیب پیکسل ۴ در ۱ بهره می‌برد که معادل ثبت تصاویر با اندازه پیکسل ۲.۲۴ میکرومتر است.

مشخصات فنی زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ 5G

زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ ۵G به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده که سنسور اصلی‌اش ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX682 است. این سنسور توسط یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود.

زد‌تی‌ای این گوشی هوشمند را به چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز کرده و آن را در نسخه‌های مختلف با ۶/۸/۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌کند. ظرفیت باتری این دستگاه ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت است و از فناوری شارژ سریع سیمی ۵۵ واتی هم پشتیبانی می‌کند. خریداران این گوشی هوشمند به اندروید ۱۱ و رابط کاربری MyOS 11‌ شرکت ZTE‌ دست پیدا می‌کنند.

قیمت زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ ۵G‌

این گوشی هوشمند ZTE در دو رنگ مشکی و آبی روشن وارد بازار می‌شود و قیمت آن برای بازار چین اعلام شده است. قیمت اکسون ۳۰ ۵G‌ شرکت ZTE‌ در نسخه مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برابر ۳۳۸ دلار است. قیمت بالاترین مدلش با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه به ۴۷۶ دلار می‌رسد.

قیمت زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ 5G‌

این دستگاه از تاریخ ۱۲ مرداد وارد بازار چین می‌شود. این گوشی هوشمند ZTE در بازار جهانی هم به فروش می‌رسد، اما اطلاعات مربوط به تاریخ عرضه و همچنین قیمتش در آینده منتشر خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید دوربین سلفی زیر نمایشگر این دستگاه در مقایسه با نسل قبلی‌اش چه عملکردی دارد. بررسی‌های اکسون ۲۰ ۵G از عملکرد نه چندان مناسبش خبر دادند. انتظار می‌رود سامسونگ هم از دوربین سلفی زیر نمایشگر در گلکسی زد فولد ۳ استفاده کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا