سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

سامسونگ تبلت‌های سری گلکسی تب S8 را احتمالا همزمان با گلکسی S22 معرفی می‌کند

به گزارش منابع آگاه بازار احتمالا جدیدترین تبلت‌های پرچمدار گلکسی تب S8 سامسونگ در سه نسخه معمولی، پلاس و اولترا همزمان با گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S22 فصل اول ۲۰۲۲ معرفی می‌شوند.

براساس توییت منتشر شده از سوی حساب کاربری با نام Ice Universe، دستگاهی با شماره مدل SM-X906x منتسب به تبلت گلکسی تب S8 اولترا سامسونگ نیز در کنار گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S22 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

این خبر در حالی از سوی این منبع آگاه به اشتراک گذاشته شده که بیشتر نگاه‌ها به رویداد آتی آنپکد سامسونگ مورخ ۲۰ مردادماه معطوف شده است و بیشتر کاربران منتظر اخباری در مورد نسل جدید گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ همچنین ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۴ هستند.

براساس اطلاعات جدید منتشر شده، احتمالا گلکسی تب S8 اولترا با باتری ۱۱,۵۵۰ میلی آمپرساعتی، رابط کاربری One UI 4.0 و سیستم عامل اندروید ۱۲ از راه می‌رسد. همچنین انتظار می‌رود مدل پلاس این تبلت نیز با شماره مدل SM-X806x و مجهز به باتری ۱۰,۰۹۰ میلی آمپر ساعتی و چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه می‌شود.

براساس اطلاعاتی که پیش از این به بیرون درز پیدا کرده، انتظار می‌رود سری گلکسی تب S8 در سه نسخه در دسترس کاربران قرار بگیرد. نسخحه پایه از نمایشگر ۱۱ اینچی LCD با نرخ تازه سازی ۱۲۰هرتز و باتری ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی می‌شود. نسخه دیگر با نام احتمالی گلکسی تب S8 پلاس مجهز به نمایشگر ۱۲.۴ اینچی اولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و در نهایت نسخه اولترا این سری نیز از صفحه نمایش غول‌پیکر ۱۴.۶ اینچی بهره خواهد برد.

انتظار می‌رود سامسونگ از گوشی‌های سری گلکسی S22 و تبلت‌های سری گلکسی تب اس ۸ در فصل اول ۲۰۲۲ رونمایی کند. در نهایت باید دید سامسونگ دستگاه‌های جدید خود را با چه مشخصاتی معرفی خواهد کرد و سال آینده میلادی چه محصولاتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا