سرور مجازی
رمز ارز

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۳ مهر ۱۴۰۲)

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۳ مهر ۱۴۰۲)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اکسکوینو

صرافی اکسکوینو اعلام کرد که سرمایه در گردش دموتریدینگ این صرافی به ۴۰۰ میلیون دلار رسید. ویژگی دموتریدینگ یا بازار آزمایشی، به کاربران این صرافی این امکان را می‎دهد که به صورت کاملاً رایگان با ١٠٠٠٠ تتر مجازی به عنوان سرمایه، ترید کردن را تمرین کنند. به ادعای این صرافی، کاربران با اولین ترید مجازی وارد مسابقه ترید اکسکوینو خواهند شد و در صورتی که جزو ۵ نفر برتر این مسابقات قرار بگیرند، هدیه ١٠٠٠٠ تتری دریافت خواهند کرد.

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۳ مهر ۱۴۰۲)

رمزینکس

صرافی رمزینکس اعلام کرد از تاریخ ۳۱ شهریور واریز ارز BUSD در این صرافی متوقف خواهد شد و دیگر امکان واریز آن وجود نخواهد داشت. بر اساس اطلاعیه این صرافی بازار معاملاتی این ارز تا اطلاع ثانوی تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت و خرید و فروش آن طبق روال قبل انجام خواهد شد.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نوبیتکس

صرافی نوبیتکس اعلام کرد که برای رفع یکی از دغدغه‌های مهم کاربران این صرافی در شبکه‌های اجتماعی، یعنی صفحات جعلی که با جعل نام و لوگوی نوبیتکس سعی در سوءاستفاده از اطلاعات یا دارایی‌های دیجیتال کاربران دارند، با همکاری تیم «دژ» امکان شناسایی سریع و مسدودسازی صفحات جعلی را فراهم کرده است.در همین راستا ۳۶۰ صفحه اینستاگرام و بیش از ۳۰ کانال تلگرام مسدود شدند.

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۳ مهر ۱۴۰۲)

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا