سرور مجازی
شبكه اجتماعی

لینکدین در چین با برنامه‌ای ساده‌تر جایگزین می‌شود

لینکدین تنها شبکه اجتماعی آمریکایی بزرگی بود که در چین فعالیت می کرد. دولت این کشور این پلتفرمها را ملزم می‌کند مقررات و قوانین سخت گیرانه ای را رعایت کنند.

به گزارش mydtc از ایسنا، لینکدین در یک پست وبلاگ اعلام کرد: ما با فضای فعالیت پر چالشی روبرو هستیم. این شبکه اجتماعی سطح مشابه موفقیتی که از جنبه های اجتماعی اشتراک گذاری و مطلع نگهداشتن در سراسر جهان داشت را در چین تجربه نکرده است.

 لینکدین اعلام کرد سرویس چینی خود را که در آن بعضی از محتواها به دلیل الزامات رگولاتوری محدود شده است، با پورتال جدیدی به نام InJobs  عوض می‌کند سرویس جدید که اواخر امسال راه اندازی می شود، شامل فید اجتماعی یا امکان به اشتراک گذاشتن پستها یا مقالات نیست.

نشانه های مشکل برای نخستین بار در مارس نمایان شد. لینکدین در آن زمان گفته بود در مدتی که تلاش می کند مطمئن شود مطابق با مقررات چین فعالیت می کند، پذیرش اعضای جدید در سرویس چینی خود را متوقف خواهد کرد.

بر اساس گزارش رویترز، لینکدین که در سال ۲۰۱۶ توسط مایکروسافت خریداری شد، در سطح جهانی در میان کارفرمایان، کارمندان و جویندگان کار بسیار محبوب است زیرا قابلیت های مشابه شبکه اجتماعی دارد که ارتباط گرفتن آنها با یکدیگر را راحت‌تر می‌کند و همزمان به آنها اجازه می دهد شبکه حرفه ای خود را بسازند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا