سرور مجازی
فضای مجازی

استقبال کاربران از گوشی‌های تاشو در سال ۲۰۲۱

بازار گوشی‌های تاشو به آرامی پیش می‌رود، اما قطعا در آینده به بازار مهمی تبدیل خواهد شد و این موضوع در حجم فروش این گوشی‌ها به وضوح مشخص است.

بر اساس گزارش جی اس ام آرنا، پست وبلاگ TM Roh، رئیس سامسونگ موبایل نشان می‌دهد که صنعت گوشی‌های هوشمند تاشو در سال ۲۰۲۱ تقریبا ۱۰ میلیون ارسال محموله داشته است. این رقم نسبت به سال ۲۰۲۰، ۳۰۰ ٪ افزایش یافته است.

رئیس سامسونگ موبایل معتقد است با توجه به اینکه استفاده گوشی‌های تاشو در حال گسترش و همه گیری است، این روند در سال‌های آینده هم رو به پیشرفت خواهد بود. پیش از این گزارشی منتشر شده بود که مجموعاً ۷.۱ میلیون فروش گوشی تاشو را برای سال ۲۰۲۱ تخمین می‌زد.

گلکسی زد فلیپ 3

Roh ادامه می‌دهد که ۷۰ درصد از کاربران گوشی سامسونگ تاشو سامسونگ درسال گذشته، گوشی زد فلیپ ۳ را انتخاب کردند و این گوشی، محبوب‌ترین تلفن تاشو سامسونگ محسوب می‌شود. از سوی دیگر، زد فولد ۳ برای کاربرانی که به انجام چند کار به صورت همزمان با گوشی خود و همینطور صفحه نمایش بزرگ نیاز دارند، می تواند بهترین انتخاب باشد.

با نگاهی به آینده، Roh معتقد است که سامسونگ در گوشی‌های تاشوی آینده‌اش که قرار است در رویداد بعدی Galaxy Unpacked در ۱۰ آگوست رونمایی شوند، در تمامی جزئیات پیشرفت‌هایی را داشته است.

گوشی تاشو آیفون

اپل چه زمانی وارد بازار گوشی‌های تاشو می‌شود؟

اگرچه تاکنون چندین شرکت به صنعت گوشی‌های تاشو وارد شده اند، اما این بازار برای اپل حداقل در کوتاه مدت، جذابیتی ندارد. شایعه‌های زیادی وجود دارد که این شرکت نسخه‌های اولیه از آیفون و آیپد تاشو را تولید کرده، اما تاکنون هیچ اطلاعاتی از آن‌ها منتشر نشده است. به گفته یکی از تحلیلگران احتمالا اولین محصول تاشو از شرکت اپل در بهترین حالت ممکن در سال ۲۰۲۵ معرفی خواهد شد.


بیشتر بخوانید

  • اولین رندر‌های رسمی گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 از راه رسید

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا