سرور مجازی
اقتصادی

سدان فونیکس در راه بازار ایران/ عکس

سدان فونیکس در راه بازار ایران/ عکس

نمایندگی‌های مدیران خودرو به تازگی خودرو فونیکس آریزو ۶ جی تی را برای عموم به معرض نمایش گذاشتند. این سدان جدید مدیران خودرو قرار است در زمستان سال جاری روانه بازار شود. در این بخش از اخبار خودرو، در ادامه با مشخصات و امکانات Fownix Arrizo ۶ GT آشنا می‌شویم.

مشخصات فنی فونیکس آریزو ۶ جی تی

فونیکس آریزو ۶ جی تی از یک موتور ۱.۶ لیتری T-GDI بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۹۷ اسب بخار و گشتارو ۲۹۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ‌های منتقل می‌شود.

فونیکس آریزو 6 جی تی

مدیران خودرو از این پیشرانه برای فونیکس اف ایکس و فونیکس تیگو ۸ پرو نیز استفاده کرده است. طول این سدان به ۴۷۱۰ میلی‌متر، عرض آن به ۱۸۲۹ میلی‌متر، ارتفاع آن به ۱۴۹۰ میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به ۲۶۷۰ میلی‌متر می‌رسد.

امکانات ایمنی آریزو ۶ جی تی

فونیکس آریزو 6 جی تی

آریزو ۶ جی تی علاوه بر سامانه کنترل الکتریکی پایداری (ESC)، شش کیسه هوای ایمنی، سیستم نمایش فشار باد تایرها (TPMS)، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب و جلوی خودرو، اکنون به امکانات ایمنی بیشتری چون ترمز اضطراری خودکار (AEB)، رادار تصادف از جلو (FCW)، سیستم نوربالا اتوماتیک (IHC)، سیستم کمکی کروز هوشمند (ICA)، کروز کنترل هوشمند تطبیقی (ACC)،، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط (LKA) مجهز شده است.

امکانات رفاهی آریزو ۶ GT

فونیکس آریزو 6 جی تی

سدان جدید مدیران خودرو از امکانات رفاهی متعددی چون تریم چرمی کابین، سامانه استارت/استاپ، سانروف، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای به همراه ترمز پارک برقی و اتوهولد، دارای دو صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی به مجموع ۲۴.۶ اینچ، دسته دنده شیفت بای وایر، نورپردازی کابین، دوربین ثبت وقایع، قابلیت روشن کردن خودرو با ریموت، وایرلس شارژر، سیستم دستور صوتی، سنسورهای نور و باران، تنظیم اتوماتیک ارتفاع نور چراغ‌های جلو، تودوزی داخلی به رنگ قرمز، باز و بسته کردن و تنظیم آینه‌ها جانبی به صورت برقی و متصل به گرمکن، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف اول همراه با گرمکن و سردکن، دوربین ۳۶۰ درجه با حالت نمایش ۳D بهره می‌برد.

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا