سرور مجازی
zoomit

مانیتور گیمینگ وان‌پلاس با پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync و نرخ‌ نوسازی ۱۶۵ هرتز معرفی شد

زمانی‌که وان‌پلاس فعالیت خود را آغاز کرد، استراتژی اصلی این برند معرفی دو گوشی هوشمند با بهترین ترکیب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در هر سال بود. اکنون با گذشت چندین سال از حضور این شرکت در بازار گوشی‌های هوشمند، فعالیت‌های آن به حوزه‌های دیگر نیز گسترش یافته است.

وان‌پلاس در سال ۲۰۱۹ با معرفی Q1 Pro، به بازار تلویزیون‌های هوشمند قدم گذاشت. این شرکت چینی در آن زمان اعلام کرد قصد دارد اکوسیستمی بزرگ از محصولات مختلف ایجاد کند که البته این استراتژی در کمتر از یک سال محو شد. درنهایت، شاهد معرفی دستبند سلامت وان‌پلاس بند و ساعت هوشمند وان‌پلاس واچ بودیم که به‌دلیل عملکرد ضعیف، توجه زیادی به آن‌ها جلب نشد.

مانیتور گیمینگ وان پلاس X27

به‌هرحال، Q1 Pro وان‌پلاس امکانات بسیار خوبی مثل فناوری OLED را ارائه داد که برای آن زمان مطلوب به‌نظر می‌رسید. البته این محصول با هدف نفوذ به بازار تلویزیون‌های گران‌قیمت طراحی و فقط در هند عرضه شد؛ به‌همین‌دلیل، تعداد خریداران محصول یادشده کاهش یافت و درنتیجه، برند چینی تمرکز خود را روی مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر معطوف کرد؛‌ درست مثل استراتژی عرضه‌ی گوشی‌های سری نورد که درحال‌حاضر به‌عنوان محصولات اقتصادی‌تر با مشخصات سخت‌افزاری ضعیف‌تر از پرچم‌داران این شرکت روانه‌ی بازار می‌شوند.

وان‌پلاس اکنون با معرفی مانیتور، سعی می‌کند در بازار نمایشگرها خودی نشان دهد. این محصول مثل بسیاری از تلاش‌های گذشته‌ی شرکت چینی، به‌طورانحصاری فقط در بازار هند عرضه خواهد شد و بعید به‌نظر می‌رسد فروش آن را در سایر بازارهای جهان شاهد باشیم. مانیتور وان‌پلاس در دو مدل X27 و E24 عرضه می‌شود. مدل اول ۲۷ اینچی و مخصوص گیمرها طراحی شده است و مدل دوم ۲۴ اینچی و نسخه‌ی اقتصادی‌تر این محصول به‌حساب می‌آید.

مانیتور گیمینگ وان پلاس X27

به‌گزارش AndroidCentral، مانیتور X27 وان‌پلاس با پنل ۲۷ اینچی IPC با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (QHD) و پشتیبانی از نرخ‌نوسازی تا ۱۶۵ هرتز عرضه می‌شود. این محصول استاندارد DisplayHDR 400 VESA را نیز دارد که البته این ویژگی تقریباً در همه‌ی مانیتورهای گیمینگ بازار دیده می‌شود.

با نگاه به طراحی مانتیور X27 وان‌پلاس کاملاً واضح به‌نظر می‌رسد که این شرکت از ظاهر نمایشگر گیمینگ شیائومی Mi 2K 27 الهام گرفته است. پایه‌ی مانیتور وان‌پلاس امکان مدیریت آسان کابل‌ها را برای کاربران میسر می‌کند و از قابلیت تنظیم شیب و چرخش برخوردار است. علاوه‌براین، می‌توانید از این محصول در حالت عمودی نیز استفاده کنید.

مقاله‌ی مرتبط:

  • اولین تبلت وان‌پلاس سال ۲۰۲۳ برای رقابت با آیپد عرضه خواهد شد
  • رونق بازار گجت‌های پوشیدنی در هند؛ فروش وان پلاس بیش از ۱۰۷ درصد رشد کرد

در بخش پشتی مانیتور X27 وان‌پلاس یک درگاه HDMI 2.1، یک درگاه DisplayPort 1.4، یک پورت USB C، دو کانکتور USB 3.0 و جک هدفون تعبیه شده است. درگاه USB C این محصول بسیار جالب به‌نظر می‌رسد؛ زیرا خروجی ۶۵ وات را با استاندارد USB PD ارائه می‌دهد؛ بنابراین، می‌توان از آن برای شارژ سریع گوشی‌های وان‌پلاس استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync اشاره کرد.

فروش نمایشگر گیمینگ وان‌پلاس X27 از ۱۵ دسامبر (۲۵ آذر ۱۴۰۱) با برچسب ۲۷,۹۹۹ روپیه (تقریباً ۳۴۰ دلار) آغاز خواهد شد. قیمت درنظرگرفته‌شده برای این محصول با قیمت مدل‌های مشابه سایر برندها مطابقت دارد و به‌عنوان مثال می‌توان با پرداخت این هزینه مانیتور ایسوس VG279QM یا VG27AQL1A را خرید.

مانیتور ۲۴ اینچی E24 وان پلاس

فروش مانیتور ۲۴ اینچی E24 وان‌پلاس از امروز آغاز خواهد شد. این محصول از پنل IPS با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (Full HD) بهره می‌برد و نرخ‌ نوسازی حداکثر ۷۵ هرتزی را ارائه می‌کند. این نمایشگر نیز به درگاه HDMI 1.4 و درگاه USB C با قابلیت خروجی ۱۸ وات و پایه‌ای با قابلیت تنظیم شیب مجهز شده است؛ اما این شرکت هنوز قیمت آن را اعلام نکرده است.

مشخصاتمانیتور X27 وان‌پلاسمانیتور E24 وان‌پلاس
نوع پنلIPSIPS
ابعاد۲۷ اینچ۲۴ اینچ
نسبت تصویر۱۶:۹۱۶:۹
وضوح۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (QHD)۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (Full HD)
نرخ نوسازی۱۶۵ هرتز۷۵ هرتز
حداکثر روشنایی۳۵۰ نیت۲۵۰ نیت
گستره‌ی رنگی۹۵ درصد DCI-P3پشتیبانی از ۱۶٫۷ میلیون رنگ
زاویه‌ی دید۱۷۵ درجه۱۷۸ درجه
HDR

VESA DisplayHDR 400

پوشش ضدتابش نور

دارد

دارد
درگاه‌ها

USB C

1 (65W Power Delivery)

HDMI

1 (v2.1*)

DP

1 (v1.4)

USB

2 (v3.0)

Headphone jack

1

USB C

1 (18W Power Delivery)

HDMI

1 (v1.4)

VGA

1

Headphone jack

1

سایر قابلیت‌ها

AMD Freesync Premium

Split Screen (PiP/PbP)

Black Stabilizer

Adaptive Sync

Black Stabilizer

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا