سرور مجازی
zoomit

لنوو اولین لپ‌ تاپ مجهز به تراشه Snapdragon 8cx Gen 3 کوالکام را معرفی کرد

کوالکام اکنون بزرگ‌ترین تولیدکننده تراشه برای گوشی‌های هوشمند است؛ اما کم‌کم به تجارت رایانه‌های شخصی تحت سلطه اینتل و AMD، وارد می‌شود. به‌گزارش androidauthority، امروز، اولین لپ‌تاپ مجهز به تراشه‌ی Snapdragon 8cx Gen 3 کوالکام ازطریق Verizon به‌نام Lenovo ThinkPad X13s به‌فروش رفت.

کوالکام در دسامبر ۲۰۲۱ اعلام کرد که Snapdragon 8cx Gen 3 مقدار ۴۰ درصد در عملکرد CPU تک‌هسته‌ای و ۸۵ درصد با چندین هسته بهبود خواهد داشت. افزون‌براین، تراشه‌ی گرافیکی Adreno در مقایسه با نسخه قبلی که در تراشه‌ی قدیمی‌تر 8cx وجود داشت، ۶۰ درصد بهبود یافته است.

لپ‌تاپ ThinkPad X13s لنوو صفحه‌نمایش ۱۳٫۳ اینچی و وب‌کم ۵ مگاپیکسلی دارد و باتری آن با یک بار شارژ تا ۲۸ ساعت دوام می‌آورد. بسیار باریک است و وزن آن به ۲٫۳۵ پوند می‌رسد. از هر دو شبکه 5G Verizon پشتیبانی می‌کند. این نوت‌بوک را با ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی می‌توان ازطریق Verizon با قیمت ۴۰٫۲۷ دلار در ماه به مدت ۳۶ ماه تهیه کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • نسل دوم لپ‌تاپ تاشو لنوو ThinkPad X1 Fold با طراحی بهبودیافته و سخت‌افزار جدید معرفی خواهد شد

باوجوداین، ما خوشحالیم که در نهایت اولین لپ‌تاپ Snapdragon 8cx Gen 3 مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اقدام احتمالاً تا حدودی به کاهش اختلاف دستگاه‌های اپل قبل از ورود پردازنده‌های Nuvia کوالکام به بازار کمک خواهد کرد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا