سرور مجازی
zoomit

چگونه توییت‌ها را در استوری اینستاگرام خود بدون اسکرین‌ شات به اشتراک بگذاریم

توییتر یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که روزانه مطالب مختلفی در آن به اشتراک گذاشته می‌شوند. جای تعجب نیست که بعضی از کاربران دوست دارند محتوای منتشر شده در توییتر را در سایر رسانه‌های اجتماعی خود نیز به اشتراک بگذارند. یکی از بهترین مکان‌ها برای انتشار دوباره توییت‌های جذاب، اینستاگرام است. حتما تاکنون پیج‌های مختلفی را دیده‌اید که این کار را انجام می‌دهند.

یکی از روش‌های انجام چنین کاری گرفتن اسکرین‌شات از توییت مورد نظر و اشتراک‌گذاری آن است، اما این روش زمان‌بر و کمی دردسرساز است. خوشبختانه، انجام این کار دیگر برای صاحبان آیفون ضروری نیست. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه توییت ها را بدون گرفتن اسکرین شات در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

نحوه اشتراک‌گذاری توییت در استوری اینستاگرام بدون نیاز به اسکرین‌شات

اکنون با استفاده از نسخه iOS توییتر، می‌توانید توییت‌ها را در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید. برای انجام این کار، تنها کافی است که روی گزینه Share Tweet کلیک کنید. قبل از ادامه آموزش، مطمئن شوید که آخرین نسخه توییتر و اینستاگرام روی دستگاه شما نصب باشد.

هنگامی که آخرین نسخه توییتر را برای آیفون خود دریافت کردید، مراحل زیر را دنبال کنید تا یک توییت در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

  • روی آیکون اشتراک‌گذاری کنار توییت ضربه بزنید.
  • استوری اینستاگرام را از قسمت Share Tweet انتخاب کنید.
  • روی Open ضربه بزنید تا توییتر بتواند اینستاگرام را باز کند (این گزینه فقط اولین باری که توییتی را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارید نشان داده می‌شود).
  • در این مرحله، صفحه جدید استوری اینستاگرام روی دستگاه ایجاد خواهد شد. در اینجا می‌توانید به گزینه‌های مختلفی برای ویرایش استوری خود دسترسی داشته باشید که از آن‌ها می‌توان به ابزارهای تغییر اندازه و موقعیت مکان اسکرین‌شات اشاره کرد.
  • در نهایت، روی Your Story در پایین صفحه ضربه بزنید تا اسکرین‌شات توییت را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید.

توییت در استوری اینستاگرام

در صورت تمایل، می‌توانید با ضربه زدن به Send to در گوشه سمت راست پایین، پیام را با دوستان خود در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

موارد فوق برای توییت‌های متنی به خوبی کار می‌کند. اما اگر می‌خواهید یک توییت را با محتوای ویدیویی به اشتراک بگذارید، نتایج آنقدرها خوب نیستند. در حال حاضر، اگر توییتی حاوی ویدئو را به اشتراک بگذارید، صرفا تصویری ثابت از آن نمایش داده می‌شود؛ در نتیجه این مسئله را به خاطر داشته باشید.

اشتراک‌گذاری توییت‌ها در اینستاگرام هرگز به این اندازه آسان‌ نبوده است. قبلاً باید به صورت دستی اسکرین‌شات می گرفتید، تصویر را برش می‌دادید و سپس آن را در اینستاگرام منتشر می‌کردید. این روند اکنون ساده‌تر شده، البته در حال حاضر تنها به کاربران iOS محدود می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا