سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

بلومبرگ از تغییرات احتمالی گوشی‌های سری آیفون ۱۳ و اپل واچ سری ۷ خبر می‌دهد

«مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ پیش از برگزاری رویداد اپل در تاریخ ۲۳ شهریور ماه، در گزارشی برخی تغییرات احتمالی آیفون ۱۳ و اپل واچ سری ۷ را نسبت به نسل قبل مشخص کرده که آن‌ها را مرور می‌کنیم.

مارک گورمن می‌گوید آیفون ۱۳ اپل در مقایسه با نسل قبل با تغییرات احتمالی ذیل در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت:

  • طراحی مشابه آیفون ۱۲ و بهره‌مندی از بریدگی بالای نمایشگر کوچکتر
  • مدل‌های پرو مجهز به سه دوربین و دو نسخه معمولی دیگر با دو دوربین عرضه خواهند شد.
  • بهره‌مندی از ویژگی‌های جدید نرم افزاری برای دوربین دستگاه شامل نسخه ویدیویی برای حالت پرتره، فیلتر مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت عکاسی و ضبط ویدیوی ProRes برای نسخه‌های پرو آیفون ۱۳
  • پردازنده سریعتر A15 با بهره‌مندی از هسته مشابه A14 ولی کمی سریع‌تر از آن.
  • نمایشگرهای LTPO (اکسید پلی کریستالی با درجه حرارت پایین) برای آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس که احتمالا به معنی نرخ تازه‌سازی بالاتر نمایشگر خواهد بود.
  • پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای برای سرویس‌های اضطراری

مارک گورمن همچنین در گزارش خود اطلاعاتی در مورد اپل واچ سری ۷ به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد نسل جدید ساعت هوشمند اپل با طراحی متفاوتی نسبت به نسل قبل و به همراه لبه‌های تخت با بندها و فیس واچ‌های جدیدی عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود ساعت هوشمند جدید اپل در اندازه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری با پردازنده سریعتر S7 از راه برسد.

وی تاکید می‌کند که نباید انتظار داشته باشیم کوپرتینویی‌ها اپل واچ سری ۷ را با حسگر جدید یا ویژگی خاصی مربوط به سلامت معرفی کنند. البته وی می‌گوید اپل در حال برنامه‌ریزی برای توسعه ویژگی‌هایی مانند پایش دمای بدن، فشار خون و اندازه‌گیری قند خون برای اپل واچ سری ۸ و نسل‌های بعدی است.

برای آشنایی کامل با این محصولات تنها باید یک روز دیگر صبر کنیم و ما در دیجیاتو مانند همیشه مراسم اپل را به صورت زنده پوشش خواهیم داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا