سرور مجازی
رمز ارز

استیبل کوین‌ها و طلا به شبکه بیت کوین می‌آیند!

استیبل کوین‌ها و طلا به شبکه بیت کوین می‌آیند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روز چهارشنبه ۱۸ اکتبر، شرکت لایتنینگ لبز با انتشار ویژگی‌ «دارایی‌های تپ روت- Taproot Assets»، از به‌روزرسانی هیجان‌انگیزی رونمایی کرد.

این ویژگی جدید امکان صدور و مدیریت استیبل کوین‌ها و سایر دارایی‌های دنیای واقعی مانند طلا در بستر بلاکچین بیت کوین را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند. این یک گام مهم از سوی لایتنینگ لبز برای تبدیل بیت کوین به یک شبکه مالی جهانی است.

انتشار ویژگی دارایی‌های تپ روت، ابزارهای ضروری برای تبدیل بیت کوین به یک شبکه چند دارایی را در اختیار سازندگان قرار می‌دهد و در عین حال، مقیاس‌پذیری و حفظ اصول اساسی سیستم بیت کوین را تضمین می‌کند. این پروتکل با استفاده از نقدینگی بیت کوین موجود در شبکه لایتنینگ عمل می‌کند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در دارایی‌های تپ روت، افزودن APIهای سوزاندن دارایی، فرآیند بازخرید دارایی‌ها را برای صادرکنندگان آسان‌تر می‌کند. به این ترتیب، صادرکنندگان می‌توانند با اطمینان دارایی‌های دنیای واقعی را نیز در شبکه بیت کوین عرضه کنند.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، برخی از شرکت‌های رمزارزی بزرگ، مانند صرافی‌های بایننس و کوین ‌بیس، اخیرا تلاش‌هایی را برای ادغام شبکه لایتنینگ در پلتفرم خود انجام داده‌اند.

این امر و معرفی ویژگی‌های جدیدی مانند دارایی‌های تپ روت، می‌تواند موجب تقویت بیشتر پذیرش بیت کوین در جهان شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا