سرور مجازی
zoomit

قابلیت‌ درخواست انجام آزمایش و چکاپ به دکترنکست اضافه شد

به گزارش روابط عمومی دکتر نکست، به‌تازگی قابلیت‌های مهم و کاربردی درخواست انجام آزمایش (lab test) و چکاپ (check up) به مجموع خدمات اپلیکیشن هوشمند دکترنکست (بسینا) اضافه شده است. همچنین با افزایش تعداد پزشکان فعال و تکمیل پروفایل آن‌ها، سرویس نوبت‌دهی نیز کارآمدتر از پیش پاسخگوی نیاز بیماران برای رزرو وقت معاینه به صورت آنلاین خواهد بود. ‍‍

دکترنکست پیش از این قابلیت‌های دسترسی به پزشکان در حوزه‌های مختلف، دسترسی همیشگی و سریع به نسخه‌های تجویزشده، دسترسی دائم به توضیح و دستور مصرف صوتی و متنی داروها، دسترسی پزشکان به پرونده و اطلاعات پزشکی با اجازه بیمار و… را برای بیماران فراهم کرده بود.

در سامانه سلامت الکترونیک دکترنکست می‌توانید با استفاده از قابلیت درخواست انجام آزمایش (lab test) بدون نیاز به مراجعه حضوری به آزمایشگاه و در محل مورد نظر خود (خانه، محل کار و…) و در تاریخی که مشخص کردید، آزمایش خود را انجام دهید. این قابلیت برای کسانی که نسخه دست‌نویس دارند یا آزمایش آن‌ها در سایر پلتفرم‌های سلامت الکترونیک ثبت شده نیز دردسترس و فعال است. جواب آزمایش نیز همراه با تحلیل پزشک و به‌طور محرمانه به صورت آنلاین برای بیمار ارسال خواهد شد.

توصیه همیشگی پزشکان انجام چکاپ‌های دوره‌ای و منظم است تا از سلامت بدن خود اطمینان حاصل کنیم. دکترنکست با اضافه کردن قابلیت check up این مسیر را هموار کرده تا بتوانیم بدون نیاز به دستور پزشک برای خود یا سایر افراد درخواست چکاپ ثبت کنیم و از وضعیت سلامتی خود مطلع شویم.

در سامانه هوشمند بسینا ۴ بسته چکاپ قابل انتخاب است. این بسته‌ها شامل سلامت زنان، سلامت مردان، سلامت سالمندان و سلامت جنسی می‌شود. با ثبت درخواست، متخصصان آزمایشگاهی برای انجام چکاپ و تست‌ به محل مورد نظر شما مراجعه می‌کنند و بدون اتلاف وقت و در آرامش خاطر چکاپ و آزمایش خود را انجام خواهید داد. قابل ذکر است که محدودیتی برای افراد با شرایط مختلف برای انجام آزمایش وجود ندارد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا