سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

معرفی بازی The Witcher: Monster Slayer؛ ماجراجویی ویچر ادامه دارد

فرنچایز ویچر قبلا هم محبوبیت کافی را داشت اما با پخش سریال در سال گذشته این محبوبیت بیشتر هم شد و حالا هم شاهد عرضه‌ی بازی موبایلی The Witcher: Monster Slayer هستیم که مانند بازی Pokemon Go از تکنولوژی واقعیت افزوده استفاده می‌کند تا محیط بازی را شکل بدهد.

پنج سال از انتشار Pokemon Go می‌گذرد و در این پنج سال بازی‌های واقعیت افزوده متعددی منتشر شده‌اند اما هنوز هیچ بازی نتوانسته به پای محبوبیت Pokemon Go برسد اما کاربران معتقدند که بازی The Witcher: Monster Slayer می‌تواند این طلسم را بشکند. با توجه به شباهت‌های این دو بازی و محبوبیت ویچر بعید نیست که این اتفاق بیفتد اما هنوز باید برای ارائه‌ی نظر قطعی صبر کرد.

بازی The Witcher: Monster Slayer دنیای فانتزی پر از هیولاهای وحشتناک را از طریق دسترسی به دوربین موبایل شما به شکل واقعیت افزوده نمایش می‌دهد. زمان بازی و آب و هوا با توجه به منطقه‌ی زمانی شما تنظیم می شود و این می‌تواند شکار کردن بعضی هیولاها را برایتان سخت‌تر یا حتی آسان تر بکند.

شما باید مدام نقشه‌ی خود را چک کنید و سرنخ‌ها را دنبال کنید تا به محل اختفای هیولاها برسید و آن‌ها را با شمشیر خود به دیار باقی بفرستید. کشتن هیولاها، جمع کردن منابع و گیاهان به شما کمک می‌کند تا روغن‌ها و معجون‌های مخصوصی بسازید. این روغن‌ها و معجون‌ها هم می‌توانند توانایی کاراکتر را بیشتر کنند و هم می‌توانید با استفاده از آن‌ها بمب و تله‌های انفجاری بسازید.

مکانیک‌های این بازی یادآور چیزی است که در Harry Potter: Wizards Unite دیدیم اما فضای داستانی ویچر و گیم‌پلی آن به اندازه‌ای تاثیرگذار هست که بگوییم صرفا شباهت وجود دارد و چیزی بیش از این نیست. داستان بازی، شما را به زمانی می‌برد که هنوز ماجراجویی‌های گرالت آغاز نشده‌اند و یک داستان کاملا جدید را ارائه می‌دهد.

بازی The Witcher: Monster Slayer ارزش تجربه کردن را دارد اما بیشتر به کسانی توصیه می‌شود که طرفدار فرنچایز ویچر هستند و می‌خواهند زمان زیادی را برای بازی صرف کنند یا از گزینه‌ی پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده کنند زیرا در وهله‌ی اول باید انتظار فعالیت جسمی و جابجایی زیادی را داشته باشید. اما صرف کردن زمان لزوما به این معنا نیست که چیزی به دست خواهید آورید زیرا منابع موجود در بازی کمتر از حد معمول هستند.

علاوه بر عدم تعادل بخش پرداخت،‌ مشکل دیگری که در بازی دیده می‌شود و مورد اعتراض بازیکنان قرار گرفته مصرف بالای باتری است. استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده به تنهایی مصرف باتری شما را بالا می‌برد و با در نظر گرفتن این مسئله که باید زمان زیادی هم در بازی صرف کنید، ممکن است با مشکل روبرو بشوید. این مسئله در دستگاه‌هایی که ظرفیت باتری متوسط یا پایین‌ دارند چشم‌گیر تر است.

به طور کلی می‌توان گفت که بازی The Witcher: Monster Slayer یک عنوان رضایت‌بخش است و ارزش تجربه کردن را دارد اما اگر بخواهیم آن را در مقابل بازی Pokemon Go روی کفه‌ی ترازو بگذاریم فقط در صورتی وزنه‌ی سنگین‌تری است که شما طرفدار پر و پا قرص ویچر یا دنبال یک تجربه‌ی اکشن باشید.

The Witcher: Monster Slayer

  • The Witcher: Monster Slayer
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای
  • سازنده: Spokko Sp. Z oo
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • حجم: ۱۹۰۰/۱۷۰۰ مگابایت

دانلود گوگل‌پلی اپ‌استور مایکت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا