سرور مجازی
فضای مجازی

تاثیر تلفن همراه بر سلامت روان افراد، توسط محققان بررسی شد

محققان دانشگاه اورگان با استفاده از اپلیکیشن Google Health Studies در حال انجام مطالعه‌ای در مورد تأثیر تلفن‌های همراه بر سلامت روان هستند. هدف از این مطالعه این است که مشخص شود مردم واقعاً چگونه از گوشی‌های خود استفاده می‌کنند و تلفن‌ها چگونه بر رفاه آن‌ها تأثیر می‌گذارد.

یکی از محققان اصلی این پروژه در یک پست وبلاگی نوشته است که این مطالعه، در نهایت می‌تواند به شرکت‌ها در طراحی محصولات بهتر و حتی شکل دادن به سیاست و آموزش در آینده کمک کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این برنامه می‌تواند به محققان کمک کند تا تصویر بهتری از نحوه استفاده مردم از تلفن‌هایشان به دست بیاورند. این روش برخلاف سایر مطالعاتی است که از افراد خواسته می‌شود استفاده خود از برنامه‌ها را ردیابی و گزارش کنند. این روش می‌تواند دقت کمتری نسبت به آنچه محققان ممکن است به دست بیاورند، داشته باشد.

محققان امیدوارند که این رویکرد مبتنی بر اپلیکیشن، به آن‌ها اجازه دهد تا مواردی را پیدا کنند که در مطالعات دیگر از قلم افتاده، مانند اینکه چقدر زمانی که صرف تماشای صفحه می‌کنید واقعاً بر خواب شما تأثیر می‌گذارد.

تاثیر تلفن همراه بر سلامت روان افراد

محققان همچنین امیدوارند که کاهش میزان کاری که شرکت کنندگان باید انجام دهند، به آن‌ها اجازه دهد تا گروه بیشتری از مردم را جذب مطالعه خود کنند. علاوه بر به دست آوردن اطلاعات بیشتر و با حجم بزرگتر، این مطالعه می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا داده‌هایی را از جمعیت‌های بیشتری دریافت کنند.


بیشتر بخوانید

  • کاشت تراشه در بدن برای انجام پرداخت به جای کارت بانکی

 
دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا