سرور مجازی
رمز ارز

عملکرد استیبل کوین غول پرداخت پی‌پال چنگی به دل نمی‌زند! علت چیست؟

عملکرد استیبل کوین غول پرداخت پی‌پال چنگی به دل نمی‌زند! علت چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

استیبل کوین PYUSD شرکت پرداخت فرامرزی پی‌پال، با وجود اینکه در صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال لیست شده، از زمان راه‌اندازی خود با چالش‌های قابل توجهی از نظر پذیرش مواجه بوده است.

استیبل کوین PYUSD که وابسته به دلار است، دارای عرضه 44.37 میلیون دلاری بوده، اما کمتر از 20 درصد از این عرضه به گردش درآمده است. به عبارتی دیگر، در حال حاضر تنها 6.49 میلیون دلار استیبل کوین PYUSD در گردش است.

پذیرش کند PYUSD کاملاً در تضاد با استیبل کوین‌های اخیراً راه‌اندازی‌شده مانند استیبل کوین GHO متعلق به اولانچ است. شایان ذکر است که استیبل کوین GHO شاهد افزایش عرضه در گردش از ارزش اولیه به حداکثر 25 میلیون دلار ظرف یک ماه پس از معرفی بود.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!


شروع کن

علاوه بر این، PYUSD در حال حاضر بر اساس ارزش بازار در رتبه 61 در میان استیبل کوین‌ها، در کنار استیبل کوین‌های نسبتاً کمتر شناخته‌شده مانند RAI Reflex Index، Parallel PAR و NXUSD قرار دارد. این عملکرد برای بسیاری که پیش‌بینی می‌کردند یک استیبل کوین با پشتیبانی پی‌پال رقابت سختی را برای همتایان معتبری مانند تتر (USDT) و USDC ایجاد کند، ناامیدکننده بوده است.

موسسه مالی بانک آمریکا (BofA) با استناد به رقابت ارزهای دیجیتال مختص بانک مرکزی (CBDC) و استیبل کوین‌ها، چالش‌های بیشتری را برای PYUSD در کوتاه‌مدت پیش‌بینی می‌کند. گزارش موسسه مالی بانک آمریکا خاطرنشان می‌کند که سرمایه‌گذاران ممکن است تمایل بیشتری به سمت استیبل کوین‌های با بازده با نرخ‌های کوتاه‌مدت بالای 5 درصد داشته باشند که باعث می‌شود PYUSD با مشکلات بیشتری روبرو شود.

عوامل متعددی از جمله ناسازگاری با کیف پول، عدم وجود جفت‌ارزهای معاملاتی و فقدان عملکرد جدید، در پذیرش آهسته PYUSD نقش داشته است. علی‌رغم این چالش‌ها، برخی معتقدند هنوز جا برای رشد وجود دارد و موفقیت محدود را به وجود کوتاه‌مدت PYUSD در بازار و فقدان اخبار توسعه قبل از عرضه نسبت می‌دهند.

با این حال، راه پیش رو برای PYUSD در بازار رقابتی فزاینده استیبل کوین‌ها چالش‌برانگیز به نظر می‌رسد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا