سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

سونی از اسپیکر گردنی SRS-NS7 با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس رونمایی کرد

سونی از اسپیکر گردنی بی‌سیم خود با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس تحت عنوان SRS-NS7 رونمایی کرد که یک تجربه سینمایی همه جانبه را بدون نیاز به سیستم اسپیکر فراگیر یا استفاده از هدفون روی گوشی ارائه می‌کند.

با این وجود برای استفاده از جلوه کامل دالبی اتموس، کاربران به تلویزیون Bravia XR سونی و فرستنده بی‌سیم نیاز دارند. پس از اتصال آداپتور و جفت کردن آن با اسپیکر از طریق بلوتوث، کاربران می‌توانند از اپلیکیشن ۳۶۰ Spatial Sound Personalizer استفاده کنند که شکل گوش را تخمین زده و ترتیب اسپیکرهای سونی را بهینه می‌کنند.

سونی همچنین اعلام کرده که این فرستنده، تاخیر صدا را به حداقل می‌رساند تا صدا و تصویر به صورت کاملا دقیق با یکدیگر مطابقت داشته باشند. فرستنده بی‌سیم WLA-NS7 را می‌توان بطور جداگانه خرید تا افکت یکسانی را با برخی دیگر از هدفون‌های سونی تجربه کرد.

علاوه بر تلویزیون، کاربران می‌توانند اسپیکر گردنی سونی را به دستگاه‌های دیگری نیز متصل کنند. با جفت کردن SRS-NS7 با یک موبایل می‌توانید موسیقی‌های خود از طریق سرویس‌های پخش موسیقی مانند Deezer یا Tidal با پشتیبانی از صدای ۳۶۰ Reality Audio گوش کنید. همچنین این هدست سونی با رایانه‌های شخصی یا تبلت‌ها نیز جفت می‌شود.

سونی خاطرنشان می‌کند که SRS-NS7 از اتصال چند نقطه‌ای پشتیبانی می‌کند و می‌تواند همزمان به دو دستگاه متصل شود. بنابراین اگر گوشی شما به رایانه و موبایل متصل باشد و در حال گوش دادن موزیک هستید، در هنگام دریافت تماس، می‌توانید با فشار دادن یک دکمه به آن پاسخ دهید و از میکروفن داخلی دستگاه استفاده کنید. علاوه بر این، محصول جدید سونی از استاندارد IPX4 بهره می‌برد، بنابراین در برابر پاشش آب مقاوم است.

در مورد عمر باتری نیز سونی اعلام کرد با یکبار شارژ کامل، تا ۱۲ ساعت می‌توان از این اسپیکر گردنی استفاده کرد. همچنین پس از ده دقیقه شارژ تا یک ساعت می‌توان از آن استفاده کرد. هدست SRS-NS7 برچسب قیمت ۳۰۰ دلاری را به همراه دارد و فرستنده آن با قیمت ۶۰ دلار به فروش می‌رسد. عرضه آن‌ها از ۵ آبان آغاز می‌شود ولی هم اکنون می‌توان آن‌ها را پیش خرید کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا