سرور مجازی
اخبار آی تی

برگزاری ۹ دوره آموزشی در حوزه پتنت

به گزارش ایسنا، این دوره‌های آموزشی تحت عنوان «سه‌شنبه‌های با طعم مالکیت فکری» نامگذاری شده‌اند که با دوره‌های آشنایی با مالکیت فکری و پتنت به‌عنوان ابزاری برای حفاظت از فناوری‌های نوآورانه آغاز می‌شود و با دوره آشنایی با آناتومی پتنت ادامه می‌یابد.

جستجوی پتنت و همچنین آشنایی با پایگاه اطلاعاتی Patentscope، از دیگر رویدادهایی هستند که در برنامه آموزشی کانون پتنت گنجانده شده‌اند.

همچنین به موضوع آشنایی با معاهده همکاری ثبت اختراع یا PCT و مزایای آن هم به عنوانی یکی از موضوعات روز جهان پرداخته می‌شود. مسیر ملی حفاظت از اختراعات نیز در زمره رویدادهایی است که در دوره‌های قبلی با استقبال خوبی مواجه شده و بار دیگر در تابستان سال جاری تکرار می‌شود.

آشنایی با مالکیت فکری، پتنت، ابزاری برای حفاظت از فناوری‌های نوآورانه، آشنایی با آناتومی پتنت، جستجوی پتنت، آشنایی با پایگاه اطلاعاتی Patentscope، معرفی کانون پتنت ایران و خدمات آن، مسیر ملی حفاظت از اختراعات، آموزش نحوه ثبت درخواست در پرتال کانون پتنت ایران، آشنایی با معاهده همکاری ثبت اختراع «PCT» و مزایای آن و سینما مالکیت فکری نام ۹ دوره‌ای آموزشی است که در تیر، مرداد و شهریور ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه اینترنتی کانون پتنت ایران به نشانی https://patentoffice.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا