سرور مجازی
zoomit

گوشی هوشمند آنر X9 با شعار «همراه قدرتمند» به‌زودی وارد بازار ایران می‌شود

این دو شرکت با استفاده از ظرفیت و پشتوانه دانشی خود توانسته‌اند بازار گارانتی گوشی آنر را متحول کنند. گفته شده این مدل گوشی قدرتمندترین گوشی در خانواده آنر است که به‌همین‌دلیل، محبوبترین‌ نیز خواهد شد. اولین و مهم‌ترین مشخصه گوشی هوشمند آنر X9 که نظرها را به خود جلب کرده بدنه درخشان آن است که در کسری از ثانیه مجذوبش می‌شوید. از این پرچم‌دار انتظار سخت‌افزاری قوی‌ در ظاهری متفاوت را داشته باشید.

ترفندی خلاقانه برای ساخت یک گوشی جذاب

یکی از محسور‌کننده‌ترین ویژگی‌های گوشی هوشمند آنر X9 قابلیت تغییر رنگ فریم و قاب آن است. هنگامی که نور به پشت قاب می‌تابد رنگ فریم تغییر کرده و به قرمزی می‌گراید. بافت مات در این گوشی حس و حالی امروزی و لوکس دارد. از دیگر قابلیت‌های آنر X9، حس‌گر اثر انگشت روی دکمه پاور تعبیه شده و در فریم ادغام شده‌ است. هدفون گوشی بر خلاف انتظار در بالای قاب جانمایی شده و محل قرارگیری بلندگو، پورت USB-C و جایگاه سیم‌کارت به پایین گوشی یا نوار ناوبری تغییر مکان داده است. سیستم تشخیص چهره نیز از قابلیت‌های جدید این گوشی به شمار می‌رود.

آنر X9 افق دید شما را گسترش می‌دهد

نمایشگر گوشی هوشمند آنر X9، 6.81 اینچ است. قابلیت Full View HD از نوع LCD را دارا است. حاشیه‌های قاب تصویر بسیار اندک و نسبت تصویر به بدنه 94 درصد است. با رزولوشن 1080*2388 کیفیت خوبی دارد و با نرخ نوسازی (رفرش ریت) 90 هرتزی، صفحه‌نمایش روان‌تری برای اجرای محتوای تصویری دراختیار کاربر قرار می‌دهد.

قدرت جادویی آنر X9

تراشه اسنپدراگون متعلق به شرکت کوالکام (Qualcomm) تمامی اتفاقات در گوشی هوشمند آنر X9 را کنترل می‌کند. این تراشه 6 نانومتری از مودم 4G پشتیبانی می‌کند.

گوشی مخصوص بازی

حافظه داخلی این گوشی هوشمند 8 گیگابایت است که با قابلیت رم توربو می‌توان 2 گیگابایت دیگر به آن اضافه کرد. آنر X9 با رابط کاربری Magic UI 4.2 مبتنی بر سیستم ‌عامل اندروید 11 به بازار عرضه می‌شود. سرعت عملکرد این مدل گوشی برای بازی بسیار مطلوب است.

سیکل طلایی شارژ آنر X9

ظرفیت باتری 4800 میلی ‌آمپر ‌ساعت آنر X9 همراه با تکنولوژی ذخیره انرژی هوشمند، عمر باتری این مدل گوشی هوشمند را افزایش داده است. شارژ فوق سریع 66 واتی این گوشی هوشمند نشان داده که تنها با 30 دقیقه اتصال به شارژر، 81 درصد ظرفیت باتری را تکمیل می‌کند. همچنین در کمتر از یک ساعت، شارژ این گوشی هوشمند از صفر به صد می‌رسد. با گوشی آنر X9 می‌توانید به مدت 16 ساعت به موسیقی گوش دهید و بدون وقفه و به مدت 13 ساعت صفحه‌نمایش روشن داشته باشید.

عکاسی فاین آرت

گوشی هوشمند آنر X9 به‌راحتی لحظات ارزشمند زندگی را ثبت می‌کند. دوربین چهارگانه شامل دوربین 64 مگاپیکسلی همراه با الگوریتم تصویربرداری بهینه، به شما اجازه می‌دهد زیبایی زندگی را قاب بگیرید. دوربین ماکرو با 2 مگاپیکسل، دوربین تشخیص عمق تصویر با 2 مگاپیکسل و دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید در این چهارگانه دایره‌ای شکل، که مشخصه اصلی طراحی آنر X9 نیز هست، قرار گرفته‌اند. در قسمت فوقانی صفحه‌نمایش، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی و دسته‌جمعی تعبیه شده است.

این مدل گوشی هوشمند در سه رنگ نقره‌ای، آبی و مشکی عرضه می‌شود.

پشتیبانی از سرویس‌های گوگل

گوگل همواره در حال معرفی و ارائه سرویس‌های جدید و متنوعی برای گوشی‌های هوشمند است تا گوشی شما را به یک دستیار قدرتمند تبدیل کند، قابلیت‌هایی مانند جستجوگر گوگل، دسترسی به نرم افزارهای گوگل، سرویس گوگل پلی استور، تقویم، لوکیشن، یوتیوب، جی‌میل و دیگر خدماتی که به جزئی کاربردی در زندگی ما تبدیل شده‌اند و جایگزینی آن‌ها با برنامه‌های دیگر کار ساده‌ای نیست. حال گوشی هوشمند آنر X9، امکان استفاده از تمامی این قابلیت‌ها را با پشتیبانی گوگل فراهم می‌کند.

مدیاپردازش و هماتلکام عرضه می‌کنند

مدیا پردازش و شرکت‌های توسعه ارتباطات هما (هماتلکام) با تجربه‌ای غنی در تأمین و پشتیبانی محصولاتICT و خدمات پس از فروش که اخیراً گوشی‌های هوشمند سری ایکس (X Series) مدل‌های X7 و X8 را معرفی کردند، برنامه هیجان‌انگیزی برای رونمایی از جدیدترین عضو خانواده آنر با عنوان X9 دارند. گوشی هوشمند آنر X9 به‌زودی ازطریق این دو شرکت با گارانتی 18 ماهه به بازار عرضه می‌گردد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مدل به وب‌سایت‌های هر دو شرکت مراجعه کنید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا