سرور مجازی
رمز ارز

دلیل کاهش قیمت بازی رمزارزی استپن!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازی Stepn، یک برنامه درآمدزایی با ورزش بر روی شبکه سولانا و بایننس چِین است که توسط دو مهاجر چینی که اکنون در استرالیا زندگی می‌کنند، ساخته شده است. توسعه‌دهندگان این بازی اخیرا اعلام کرده‌اند که این شرکت تا تاریخ 15 ژوئیه، تمام حساب‌های افراد مستقر در کشور چین را به دلایل قانونی پاک می‌کند. این پلتفرم همچنین به کاربرانی که قصد اقامت طولانی مدت در این کشور را دارند، توصیه کرده که در صورت امکان دارایی‌های خود را بفروشند.
این خبر شوک بزرگی به بازار وارد کرد و سرمایه‌گذاران دارایی‌های خود را فروختند. هنگامی که Pandaily این بازی را در ماه آوریل راه‌اندازی کرد، قیمت کف یک کفش ورزشی (در قالب یک توکن NFT) در این پلتفرم حدود 13 توکن سولانا بود، اما اکنون به 8 توکن سولانا کاهش یافته است. علاوه بر این، قیمت توکن این بازی (GMT) هم در یک بازه ۲۴ ساعته، بیش از 30 درصد کاهش یافت.
با این حال، پس از اعلام این خبر، جری، موسس این شرکت، خاطر نشان کرد که کاربران چینی 5 درصد از کل کاربران این پلتفرم را تشکیل می‌دهند، به این معنی که خروج آنها از این پلتفرم تأثیر قابل‌توجهی بر موقعیت مالی آن نخواهد داشت.
بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط حساب رسمی Stepn در توییتر، تعداد کاربران فعال روزانه این بازی از 300000 در ماه آوریل به بیش از 500000 نفر در ماه می افزایش یافته است.
چین سال‌هاست که فعالیت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال را سرکوب می‌کند و بیانیه بانک مرکزی این کشور در مورد صرافی‌های خارجی ارزهای دیجیتال در سپتامبر سال گذشته باعث شد پلتفرم‌های بزرگی مانند Binance و Huobi این کشور را ترک کنند.

رمزارز نیوز در اینستاگرام
آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.

مشاهده

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا