نماد سایت مجله خبری دیتاسنتر من

افزایش چشمگیر ارزش استیبل‌کوین‌های شبکه آپتوس؛ تأثیر آن بر قیمت APT چه‌ خواهد بود؟

افزایش چشمگیر ارزش استیبل‌کوین‌های شبکه آپتوس؛ تأثیر آن بر قیمت APT چه‌ خواهد بود؟

افزایش چشمگیر ارزش استیبل‌کوین‌های شبکه آپتوس؛ تأثیر آن بر قیمت APT چه‌ خواهد بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روند تغییر ارزش کل دارایی‌های قفل شده (TVL) در پلتفرم آپتوس (APT) از رشد چشمگیر آن حکایت دارد. TVL بسیاری از پروتکل‌های کریپتو، از ماه آوریل پس از یک رشد خیره‌کننده در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، پسرفت کرد.

در همین راستا، TVL آپتوس نیز از اول ماه آوریل تا هفته اول جولای کاهش یافت و تا سقف ۴۲۹.۶۶ میلیون دلار سقوط کرد.

میزان کاهش TVL این پلتفرم تا تاریخ ۶ ژوئن، ۱۲۴.۰۴ میلیون دلار بوده؛ با این حال، با بازگشت اعتماد معامله‌گران به بازار، TVL آپتوس نیز رشد کرده و در زمان انتشار این خبر، به ۳۸۰.۶۵ میلیون دلار رسیده است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

به غیر از رشد TVL، گزارش‌ها حاکی از افزایش حجم استیبل‌کوین‌ها در شبکه هستند. ارزش بازار استیبل‌کوین‌های آپتوس در زمان نگارش این خبر، با رشدی ۳۹.۵ میلیون دلاری طی هفته گذشته، به ۱۴۶.۱۱ میلیون دلار رسیده است.

در واقع، این رشد باعث شد که TVL نیز افزایش یابد. نسبت بیشتر ارزش بازار به TVL می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که سرمایه‌گذاران همچنان محتاط هستند که این موضوع با توجه به نوسانات اخیر، منطقی به نظر می‌رسد.

همچنین ممکن است نشان‌دهنده تعامل کمتر کاربران با حوزه دیفای (DeFi) باشد؛ اما به هر حال موجب بهبود اعتماد سرمایه‌گذارن شده است.

در همین حال، قیمت توکن APT نیز طی روزهای گذشته بهبود یافته است. این ارز دیجیتال پس از رشد ۱۸.۹ درصدی طی هفته گذشته، ۷.۴۲ دلار معامله می‌شود.

علی‌رغم این صعود، قیمت آپتوس همچنان ۶۳.۹ درصد با سقف ثبت‌شده از ابتدای سال تا کنون، فاصله دارد که بازتابی از وضعیت کلی بازار ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید.

در بخش تکنیکال، اندیکاتور مکدی (MACD) نشان می‌دهد که کنترل بازار در اختیار گاوها قرار دارد. اندیکاتور RSI نیز تأیید می‌کند که قیمت همچنان می‌تواند رشد بیشتری را تجربه کند.

همچنین گفتنی است که نزدیک‌ترین مقاومت در مسیر صعود قیمت این ارز دیجیتال، سطح ۱۰ دلار است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

خروج از نسخه موبایل