سرور مجازی
بازی

PS5 PRO با تأخیر روانه بازار می‌شود

PS5 PRO با تأخیر روانه بازار می‌شود

در چند ماه گذشته شایعات زیادی پیرامون PS5 PRO منتشر شده است. کنسولی میان‌نسلی که احتمالا دارای پردازنده گرافیکی با قدرت پردازشی ۳۳.۵ ترافلاپس، حافظه‌ای با پهنای باند ۵۷۶ گیگابایت بر ثانیه و همان پردازنده PS5 با قابلیت ارتقاء فرکانس از ۳.۵ به ۳.۸۵ گیگاهرتز خواهد بود. 

با اینکه در گزارش‌های قبلی به معرفی و عرضه PS5 Pro در اواخر سال ۲۰۲۴ اشاره شده بود، اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی عنوان شده که شاید این کنسول با تأخیری یک ساله روانه بازار شود.

توییت اخیر تام هندرسون، منبع اصلی گزارش‌های اولیه کنسول میان‌نسلی سونی، نشان می‌دهد که این افشاگر خوش‌سابقه در خصوص عرضه PS5 PRO در سال ۲۰۲۴ تردید دارد. تام هندرسون در پاسخ به سؤال یکی از کاربران درباره معرفی PS5 Pro در سال جاری گفت: این اتفاق تنها درصورتی رخ می‌دهد که سونی برای عرضه این کنسول در سال ۲۰۲۴ برنامه داشته باشد؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که عرضه این کنسول به سال ۲۰۲۵ موکول شود.

جالب اینکه در گذشته تام هندرسون از عرضه پلی استیشن ۵ پرو در سال جاری اطمینان داشت، اما به‌نظر می‌رسد که سونی تغییراتی در برنامه‌های خود ایجاد کرده تا این کنسول میان‌نسلی در زمان عرضه با کمبود بازی‌های فرست-پارتی مواجه نشود. 

سونی در سال جاری بیشتر به بازی‌های انحصاری ثرد-پارتی تکیه کرد، ولی آثار بزرگی نظیر GTA6 و Death Stranding 2 در سال ۲۰۲۵ از راه می‌رسند که می‌توانند قابلیت‌های PS5 Pro را به رخ بکشند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا