نماد سایت مجله خبری دیتاسنتر من

افزایش تقاضا و حمایت نهنگ‌ها از چین‌لینک! قیمت LINK به بالای ۲۰ دلار برمی‌گردد؟

افزایش تقاضا و حمایت نهنگ‌ها از چین‌لینک! قیمت LINK به بالای ۲۰ دلار برمی‌گردد؟

افزایش تقاضا و حمایت نهنگ‌ها از چین‌لینک! قیمت LINK به بالای ۲۰ دلار برمی‌گردد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تحلیل نمودار چین‌لینک (LINK) نشان می‌دهد که قیمت این ارز دیجیتال ممکن است با حمایت نهنگ‌ها به سمت ۲۰ دلار حرکت کند. قیمت چین‌لینک پس از عبور از سطح ۱۲.۵۹ دلار، علی‌رغم افت ۱.۹۸ درصدی، نشانه‌هایی از بازگشت صعودی را نشان می‌دهد.

در طول اصلاح بازار در ماه ژوئن، قیمت چین‌لینک افت شدیدی را تجربه کرد و با کاهش ۲۶ درصدی روبرو شد. با این حال، خریداران توانستند از سطح حمایتی ۱۲.۲ دلار که از نوامبر ۲۰۲۳ به عنوان کف قیمت عمل کرده، دفاع کنند. این سطح اکنون به عنوان یک نقطه عطف برای حرکت به سمت بالا در نظر گرفته می‌شود.

در همین راستا، داده‌های آنچین نشان می‌دهند که نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران سازمانی به طور قابل‌توجه به انباشت چین‌لینک پرداخته‌اند. اخیرا ۹۰ کیف ‌پول جدید حدود ۶.۷۲ میلیون LINK به ارزش ۸۶.۷ میلیون دلار را از بایننس برداشت کرده‌اند.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

علاوه بر این، در اواخر ماه می تا اوایل ژوئن، ۵۴ کیف‌پول جدید دیگر، حدود ۲.۰۸ میلیون LINK به ارزش ۳۰.۲۸ میلیون دلار را از بایننس خارج کرده‌ بودند. این انباشت مداوم توسط کیف‌پول‌های بزرگ، اعتماد به پتانسیل بلندمدت چین‌لینک را نشان می‌دهد.

اگرچه چشم‌انداز کلی چین‌لینک صعودی است، اما شکل‌گیری الگوی سر و شانه در نمودار روزانه، تردیدهایی را ایجاد می‌کند.

در صورت کاهش قیمت به زیر ۱۲.۵۸ دلار، احتمال سقوط به سطح حمایتی ۹.۴۶ دلار وجود دارد. در مقابل، با شکستن مقاومت‌های پیش رو، قیمت چین‌لینک می‌تواند در هفته‌های آینده به ۲۰ دلار برسد.

در این میان، قیمت چین‌لینک در حال به چالش کشیدن خط پایین اندیکاتور باند بولینگر (BB) است، که نشان می‌دهد فروشندگان همچنان فعال هستند.

همچنین، روند خنثی بین خطوط مکدی و سیگنال در اندیکاتور مکدی (MACD) و توقف قیمت در یک دوراهی، شک و تردید بیشتری را ایجاد می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

خروج از نسخه موبایل