نماد سایت مجله خبری دیتاسنتر من

فروش ۱۰۰ میلیون دلار اتریوم توسط پروژه قدیمی گولم! افت بیشتر قیمت در راه است؟

فروش ۱۰۰ میلیون دلار اتریوم توسط پروژه قدیمی گولم! افت بیشتر قیمت در راه است؟

فروش ۱۰۰ میلیون دلار اتریوم توسط پروژه قدیمی گولم! افت بیشتر قیمت در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گولم (Golem)، یک پروژه مبتنی بر اتریوم، در ماه گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون دلار اتر (ETH) به صرافی‌ها منتقل کرده که ممکن است فشار فروش را در بازار افزایش دهد.

گولم یکی از اولین عرضه‌های اولیه کوین (ICO) بر بستر اتریوم بود که در طول رونق رویدادهای عرضه‌ اولیه کوین در سال ۲۰۱۶، میلیون‌ها دلار جمع‌آوری کرد و با وجود تلاش‌های مداوم در توسعه ابزارهای هوش مصنوعی، ارزش توکن آن به طور قابل‌توجهی از اوج تاریخی خود کاهش یافته است.

عرضه‌ اولیه کوین یک روش محبوب برای جمع‌آوری سرمایه برای ساخت پروژه‌های ارز دیجیتال بود و از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹، میلیاردها دلار از این طریق جمع‌آوری شد. اما در سال‌های بعد، به دلیل مسائل نظارتی و کاهش کلی تقاضا، این روش جذابیت خود را نزد سرمایه‌گذاران از دست داد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

داده‌های ردیابی‌شده توسط پلتفرم تحلیلی آرخام (Arkham) نشان می‌دهند که طی ماه گذشته، کیف پول اصلی گولم میلیون‌ها اتر را به کیف پول‌های دیگر منتقل کرده و سپس، این وجوه را به صرافی‌هایی مانند بایننس، بیتفینکس و کوین‌بیس انتقال داده است.

اکثر این تراکنش‌ها کمتر از ۱۰ میلیون دلار ارزش دارند و به صورت روزانه انجام می‌شوند.

ارسال ارز دیجیتال به صرافی‌ها معمولا به قصد فروش دارایی‌ها انجام می‌شود. از طرفی، نگهداری حجم زیادی از توکن‌ها برای مدت طولانی در صرافی‌ها به دلایل امنیتی رایج نیست. با توجه به این عوامل، احتمال می‌رود گولم قصد فروش توکن‌های خود را داشته باشد.

در سال ۲۰۱۶، گولم موفق به جمع‌آوری بیش از ۸.۷ میلیون دلار اتر شد و با داغ شدن مبحث محاسبات غیرمتمرکز، به یکی از پروژه‌های موفق آن دوران تبدیل گردید.

با این حال، محبوبیت این پروژه اکنون کاهش یافته و در حال حاضر، توکن گولم (GLM) در محدوده قیمتی ۰.۳۱ دلار معامله می‌شود که حدود ۷۵ درصد پایین‌تر از اوج تاریخی‌اش، یعنی ۱.۳۲ دلار در ژانویه ۲۰۱۸ است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

خروج از نسخه موبایل