نماد سایت مجله خبری دیتاسنتر من

صعود کور دائو به جمع پرسودترین‌های بازار با معرفی یک پروتکل وام‌دهی جدید!

صعود کور دائو به جمع پرسودترین‌های بازار با معرفی یک پروتکل وام‌دهی جدید!

صعود کور دائو به جمع پرسودترین‌های بازار با معرفی یک پروتکل وام‌دهی جدید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال در تلاش برای حفظ روند بهبودی است که از روز گذشته آغاز شده است. در این میان، برخی از رمزارزها عملکرد بسیار امیدوارکننده‌ای داشته‌اند و باعث افزایش خوش‌بینی سرمایه‌گذاران و معامله‌گران نسبت به آینده بازار شده‌اند.

در همین راستا، توکن کور دائو (CORE) با جهش قیمتی چشمگیر، توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت کور دائو با ۲۳.۵۲ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در حدود ۱.۰۷ دلار قرار دارد. این رشد قابل‌توجه، CORE را به یکی از پرسودترین رمزارزهای بازار در ۲۴ ساعت گذشته تبدیل کرده است.

احتمال داده می‌شود که دلیل اصلی این رشد، معرفی پروتکل مالی جدیدی به نام دوریان (Dorian)، توسط کور دائو بوده است. دوریان یک سیستم مالی و پروتکل وام‌دهی جدید است که با هدف بهبود اکوسیستم BTCFi روی کور دائو راه‌اندازی شده است.

خرید سریع CORE!
با یک کلیک کور دائو (CORE) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید CORE

این پروتکل علاوه بر ارائه ویژگی خود حضانتی (self-custody) به کاربران، استفاده از دارایی‌ها را نیز بهینه می‌کند.

دوریان با استفاده از زیرساخت امن و مقیاس‌پذیر کور دائو و نقدینگی دائما در حال گسترش آن، تجربه‌ وام‌‌دهی و قرض گرفتن توزیع‌ شده و سریع را ارائه می‌دهد.

این پلتفرم همچنین بر پاداش‌دهی به کاربران، با ارائه بازدهی رقابتی برای ارزهای مختلفی مانند coreBTC، کور دائو (CORE)، تتر (USDT) و یو‌اس‌دی کوین (USDC) تمرکز دارد.

در توییتی که به توضیح دوریان پرداخته، کور دائو همچنین به استخرهای نقدینگی با نرخ بهره‌ای که به ‌طور پویا بر اساس عرضه و تقاضای بازار تنظیم می‌شود و یک سیستم وثیقه چندمنظوره که امکان استفاده از دارایی‌های متنوع برای وام را فراهم می‌کند، اشاره کرده است.

معرفی پروتکل دوریان نشان می‌دهد که تلاش‌های اخیر کور دائو برای گسترش خدمات خود با وجود شرایط بد بازار، موفقیت‌آمیز بوده است. این پروژه با معرفی پروتکل‌های خلاقانه، توانسته است توجه سرمایه‌گذاران را جلب کند و این موضوع، به نوبه خود در افزایش قیمت توکن CORE نقش داشته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

خروج از نسخه موبایل