نماد سایت مجله خبری دیتاسنتر من

نگاهی به عملکرد روزانه بازار؛ کدام رمزارزها بیشترین سود و ضرر را دارند؟

نگاهی به عملکرد روزانه بازار؛ کدام رمزارزها بیشترین سود و ضرر را دارند؟

نگاهی به عملکرد روزانه بازار؛ کدام رمزارزها بیشترین سود و ضرر را دارند؟

فهرست مطالب

  • بیت ‌کوین
  • اتریوم
  • سولانا و ریپل
  • دوج‌کوین، شیبا اینو و دیگر میم‌کوین‌ها
  • ارزهای دیجیتال با بیشترین افزایش قیمت‌ در ۶ جولای
  • ارزهای دیجیتال با بیشترین کاهش قیمت‌ در ۶ جولای

زمان مطالعه: 4 دقیقه

امروز، ۶ جولای، قیمت ارزهای دیجیتال با افزایش همراه بوده که خوش‌بینی قابل‌‌توجهی را در بین سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است. بیت‌ کوین که روز گذشته تا محدوده ۵۳۵۰۰ دلار سقوط کرده بود، اکنون توانسته به بالاتر از ۵۶ هزار دلار بازگردد. اتریوم، سولانا، ریپل، دوج‌کوین و شیبا اینو نیز همگی شاهد افزایش قیمت خود هستند.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال هم با ۲.۷۹ درصد افزایش طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۲.۰۶ تریلیون دلار رسیده است. همچنین، حجم معاملات بازار با جهشی ۴.۸۳ درصدی به ۱۰۹.۳۳ میلیارد دلار افزایش یافته است.

بیت ‌کوین

قیمت بیت ‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۴.۱۰ درصد افزایش یافته و در حال حاضر در محدوده ۵۶۵۵۰ دلار قرار دارد. پایین‌ترین و بالاترین قیمت بیت‌ کوین در ۲۴ ساعت گذشته، به ‌ترتیب ۵۳۷۱۷ دلار و ۵۶۹۷۹ دلار بوده است.

ورود سرمایه ۱۴۳.۱ میلیون‌ دلاری به صندوق‌های قابل ‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین در ایالات متحده، یکی از عوامل تاثیرگذار بر افزایش قیمت بیت ‌کوین بوده است. با این‌ حال، بازار آلت‌کوین‌ها از بیت‌کوین پیشی گرفته و موجب کاهش ۰.۶۲ درصدی سلطه بیت‌کوین به ۵۳.۸۷ درصد شده است.

اتریوم

اتریوم نیز با ۴.۶۰ درصد افزایش نسبت ‌به روز گذشته، به قیمت ۲۹۹۶ دلار رسیده است. پایین‌ترین و بالاترین قیمت‌ اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته، به ‌ترتیب ۲۹۵۷ دلار و ۳۰۲۳ دلار بوده است.

ارزش بازار اتریوم هم امروز به ۳۵۷.۶۱ میلیارد دلار رسیده است. علی‌رغم افزایش انتظارها برای آغاز به کار ETFهای اسپات اتریوم، این ارز دیجیتال نوسانات زیادی نشان داده و خروجی‌های بزرگی برای آن ثبت شده است؛ زیرا در شرایط فعلی، موسسات بیت‌کوین و سولانا را بر اتریوم ترجیح می‌دهند.

سولانا و ریپل

قیمت سولانا امروز با ۹.۱۴ درصد افزایش در محدوده ۱۳۴.۷۷ دلار قرار دارد. پایین‌ترین و بالاترین قیمت‌ سولانا در ۲۴ ساعت گذشته، به ‌ترتیب ۱۲۲.۴۲ دلار و ۱۳۷.۵۳ دلار بوده است.

ریپل نیز هم‌سو با روند کلی بازار، شاهد افزایش ۸.۱۵ درصدی قیمت خود بوده و به ۰.۴۲۸ دلار رسیده است. پایین‌ترین و بالاترین قیمت‌ ریپل نیز در ۲۴ ساعت گذشته، به ‌ترتیب ۰.۳۹۴۸ دلار و ۰.۴۳۱۴ دلار بوده است.

دوج‌کوین، شیبا اینو و دیگر میم‌کوین‌ها

قیمت دوج‌کوین با ۱۲.۲۵ درصد افزایش به ۰.۱۰۶۷ دلار رسیده و شیبا اینو نیز با رشد روزانه ۱۴.۶۹ درصدی، در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۱۵۰۸ دلار معامله می‌شود. میم‌کوین‌های دیگر مانند پپه (PEPE)، فلوکی (FLOKI) و بانک (BONK) نیز به ‌ترتیب ۱۰.۰۵ درصد، ۷.۱۳ درصد و ۱۵.۱۸ درصد افزایش قیمت داشته‌اند. همچنین، داگ‌ویف‌هت (WIF) با افزایش قیمت ۲۰.۷۳ درصدی خود در ۲۴ ساعت گذشته، یکی از میم‌کوین‌های پیشرو در بازار است.

ارزهای دیجیتال با بیشترین افزایش قیمت‌ در ۶ جولای

قیمت آکاش‌نتورک (AKT) با افزایش ۲۶.۹۲ درصد افزایش به ۳.۳۵ دلار رسید.

قیمت مانترا (OM) با ۲۲.۸۷ درصد افزایش به ۰.۸۳۲۱ دلار رسید.

قیمت الروند (EGLD) با ۱۸.۲۹ درصد افزایش به ۳۳.۳۳ دلار رسید.

ارزهای دیجیتال با بیشترین کاهش قیمت‌ در ۶ جولای

قیمت لئو توکن (LEO) با ۱ درصد کاهش به ۵.۶۹ دلار رسید.

قیمت کور دائو (CORE) با ۰.۲۳ درصد کاهش به ۰.۸۸۷۳ دلار رسید.

افزایش دوباره قیمت‌ها نشان‌دهنده‌ اعتماد سرمایه‌گذاران به بازار ارزهای دیجیتال بوده و در کل، به ‌نظر می‌رسد که بازار کریپتو در حال تجربه یک دوره مثبت است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

خروج از نسخه موبایل