سرور مجازی
موبایل

گوشی اقتصادی شیائومی رکورد شارژدهی را شکست

گوشی اقتصادی شیائومی رکورد شارژدهی را شکست

شرکت شیائومی با معرفی گوشی جدید و اقتصادی خود با نام ردمی ۱۳، بار دیگر توانایی خود در تولید محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه را به نمایش گذاشت. اما این گوشی یک ویژگی عجیب دارد که رقبای گران‌قیمتش ندارند.

طبق آخرین گزارش‌های منتشر شده توسط وبسایت معتبر جی‌اس‌ام آرنا، این گوشی اقتصادی با قیمتی حدود ۱۸۰ دلار، عملکرد باتری فوق‌العاده‌ای را از خود نشان داده است.

بر اساس تست‌های انجام شده، ردمی ۱۳ توانسته است در پخش ویدئو ۱۵ ساعت، در مکالمه صوتی ۳۶ ساعت و ۲۲ دقیقه، در بازی ۵ ساعت و ۲۹ دقیقه و در وب‌گردی ۸ ساعت و ۵۷ دقیقه دوام بیاورد.

این ارقام به طور میانگین شارژدهی ۱۰ ساعت و ۲۸ دقیقه‌ای را برای این گوشی رقم زده‌اند که در مقایسه با رقبای گران‌تر خود مانند گلکسی A۲۵ و پوکو X۶، عملکرد بهتری را نشان می‌دهد.

این عملکرد فوق‌العاده در زمینه شارژدهی، نشان‌دهنده پیشرفت قابل توجه شیائومی در بهینه‌سازی مصرف انرژی است.

این شرکت توانسته با استفاده از تراشه هلیو G۹۱ اولترا ساخت مدیاتک و باتری ۵٬۰۳۰ میلی‌آمپرساعتی، تعادل مناسبی بین کارایی و مصرف انرژی ایجاد کند.”

ردمی ۱۳ علاوه بر باتری قدرتمند، از نمایشگر ۶٫۷۹ اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت بهره می‌برد که برای یک گوشی اقتصادی، مشخصات قابل توجهی محسوب می‌شود.

البته باید توجه داشت که گوشی‌های پوکو C۶۵ و ردمی نوت ۱۳ ۴G، که از دیگر محصولات شیائومی هستند، عملکرد باتری حتی بهتری نسبت به ردمی ۱۳ دارند.

این نشان می‌دهد که شیائومی در حال تلاش برای بهبود مداوم عملکرد باتری در تمامی محصولات خود است.

 

گوشی اقتصادی شیائومی رکورد شارژدهی را شکست

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا