نماد سایت مجله خبری دیتاسنتر من

بررسی دو سناریوی صعودی برای اوندو؛ قیمت ONDO کجا به اوج می‌رسد؟

بررسی دو سناریوی صعودی برای اوندو؛ قیمت ONDO کجا به اوج می‌رسد؟

بررسی دو سناریوی صعودی برای اوندو؛ قیمت ONDO کجا به اوج می‌رسد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به دنبال صعود بیت کوین به بالای ۶۹۵۰۰ دلار، قیمت ارز دیجیتال اوندو (ONDO) هم افزایش چشمگیری را تجربه کرده است. همچنین، طی ۲ روز گذشته، فعالیت‌های آنچین این بلاکچین، رشد قابل‌توجهی داشته است.

قیمت این توکن از شروع هفته جاری، رشدی حدودا ۱۹ درصدی را تجربه کرده و در سطح ۱.۱۷ دلار (بیس‌ لاین اندیکاتور ایچیموکو با رنگ قرمز در شکل زیر) حمایت شده است.

بیس‌ لاین ایچیموکو، یک شاخص مهم برای پیش‌بینی حرکت قیمت است که هم به عنوان حمایت و هم به عنوان مقاومت عمل می‌کند. آزمایش این خط توسط قیمت معمولا سیگنالی برای تغییر روند در نظر گرفته می‌شود.

در حال حاضر، قیمت اوندو ۵۸ درصد بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه خود (خط آبی) قرار دارد که یک سیگنال صعودی قوی به شمار می‌رود. نکته مهم این است که این میانگین متحرک علی‌رغم اصلاح ۲۱ درصدی اخیر قیمت از سقف ۱.۴۸ دلار به ۱.۱۷ دلار، همچنان روندی صعودی دارد.

خرید سریع ONDO!
با یک کلیک اوندو فایننس (ONDO) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید ONDO

حمایت ترکیبی از قیمت توسط بیس‌ لاین ایچیموکو و روند صعودی میانگین متحرک، از پتانسیل بالای اوندو برای ادامه صعود حکایت دارد. از طرفی، اگر قیمت به زیر بیس‌ لاین ایچیموکو سقوط کند، احتمال نزولی شدن روند وجود خواهد داشت.

قرار دادن حد ضرر در زیر این سطح می‌تواند یک استراتژی محتاطانه برای کاهش ریسک معامله‌گران اوندو باشد.

همانطور که در بالا گفته شد، در دو روز گذشته، فعالیت‌های آنچین در شبکه اوندو افزایش قابل‌توجهی داشته است. شاخص‌های کلیدی مانند آدرس‌های دریافت‌کننده منحصر به فرد و مبالغ انتقال به طور قابل‌توجهی افزایش یافته‌اند. این افزایش نشان‌دهنده علاقه معامله‌گران و تعامل رو به رشد آن‌ها با اوندو است.

این تحولات، چشم‌اندازی صعودی را برای اوندو ترسیم می‌کنند و نشان می‌دهند که قیمت این توکن می‌تواند زودتر از حد انتظار به سقف تاریخی خود یعنی ۱.۴۸ دلار برسد.

چنانچه در ادامه، اوندو رکورد قیمتی خود را بشکند، ارزش بازار آن می‌تواند به ۲.۵ میلیارد دلار برسد. در این سناریو، ۱.۸۸ دلار سطح مطلوبی برای برداشت سود خواهد بود.

در سناریویی دیگر، هدف، افزایش ۵۰ درصدی ارزش بازار و رسیدن آن به ۳ میلیارد دلار است که در این صورت، قیمت ONDO به ۲.۳۰ دلار خواهد رسید.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

خروج از نسخه موبایل