سرور مجازی
فناوری

نگران فراموش کردن Apple ID نباشید!

نگران فراموش کردن Apple ID نباشید!

عبارت Apple ID از زمان پیدایش همواره منبع سردرگمی برای کاربران جدید آیفون و مک بوده است. در نتیجه اپل کارها را ساده می کند. با شروع iOS 18 و macOS Sequoia، حساب های اپل “Apple Accounts” نامیده می شوند. 
 
این یک تغییر نام کاملاً  تجاری است. نیازی به ایجاد حساب کاربری جدید یا حفظ رمز عبور جدید ندارید. بسیاری از کاربران حتی متوجه نمی‌شوند که چیزی تغییر کرده است، زیرا “Apple Account” نامی بسیار ساده تر از “Apple ID” است و مردم اغلب فراموش می‌کنند که این اصطلاح حتی وجود دارد.
 
اگرچه تغییر نام حساب اپل ممکن است هیچ تاثیری روی شما به عنوان مشتری نداشته باشد، اما برای کارمندان اپل یک کار پر زحمت است. این شرکت باید «Apple ID» را در تمام محصولات، صفحات وب، اسناد قانونی و مواد بازاریابی که در حال حاضر پشتیبانی می‌شوند جایگزین کند. صفحه فرود Apple ID نیز باید به آدرس اینترنتی (احتمالا support.apple.com/apple-account) دیگری هدایت شود.
 
 

نگران فراموش کردن Apple ID نباشید!

 اپل تنها شرکتی نیست که مشغول این تغییرات است. وب‌سایت‌های فناوری مانند How-To Geek تعداد بی‌شماری مقاله منتشر کرده‌اند که به «Apple ID» اشاره می‌کنند. بسیاری از این مقالات، (به استثنای مواردی که دیگر مرتبط نیستند) باید به‌روزرسانی شوند تا نشان‌دهنده «Apple Account» را نشان دهند.  
 
باید توجه داشته باشم که اپل از برندسازی “ID” برای Face ID و Touch ID نیز استفاده می‌کند. اگر این غول فناوری در حال کاهش ارزش این برند باشد، ممکن است نشانه آن باشد که Face ID و Touch ID در حالی‌که منتظر رویداد معرفی آیفون 16 با تغییر مشابهی مواجه خواهند شد.
 
هنگامی که iOS 18 و macOS Sequoia در پاییز امسال (احتمالا اواسط سپتامبر) عرضه شوند، اصطلاح “Apple Account” را به صورت رسمی مشاهده خواهید کرد. 

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا