نماد سایت مجله خبری دیتاسنتر من

همکاری شیباسواپ با دکس تولز؛ چشم‌اندازی روشن در انتظار شیبا اینو است!

همکاری شیباسواپ با دکس تولز؛ چشم‌اندازی روشن در انتظار شیبا اینو است!

همکاری شیباسواپ با دکس تولز؛ چشم‌اندازی روشن در انتظار شیبا اینو است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی غیرمتمرکز شیباسواپ (ShibaSwap) با پلتفرم محبوب دیفای دکس تولز (DexTools) وارد همکاری شده است.

این همکاری، امکان استفاده از ابزارهای تحلیلی پیشرفته و داده‌های لحظه‌ای دکس تولز را برای کاربران شیباسواپ فراهم می‌کند. دکس تولز یک پلتفرم قدرتمند با قابلیت ردیابی تقریبا ۳.۵ میلیون توکن و مدیریت داده‌های میلیون‌ها کاربر در ماه است.

با استفاده از ابزار دکس تولز، کاربران شیباسواپ می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد توکن‌ها، استخرهای نقدینگی، حجم معاملات و تغییرات قیمت در صرافی‌های غیرمتمرکز مختلف به دست آورند. همچنین، آنها می‌توانند به طور مستقیم و از طریق رابط کاربری دکس تولز، توکن‌ها را سواپ کنند.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

شیباسواپ از زمان راه‌اندازی در سال ۲۰۲۱ پیشرفت‌های زیادی داشته است. انتقال اخیر این صرافی به شیباریوم (Shibarium)، بلاکچین لایه ۲ شیبا اینو، باعث بهبود سرعت تراکنش‌ها و کاهش هزینه‌های آن شده است.

این به‌روزرسانی همچنین ویژگی‌های جدیدی مانند داشبوردهای پیشرفته و نمودارهای کشف توکن‌های پرطرفدار را ارائه کرده که مشارکت در اکوسیستم دیفای را برای کاربران تسهیل می‌کند.

هدف از همکاری اخیر، ایجاد یک اکوسیستم واحد و قدرتمند برای شیبا اینو است. انتظار می‌رود که این اقدامات، باعث جذب کاربران بیشتر به شیباسواپ و افزایش اعتماد جامعه به این پروژه شوند و همچنین، موقعیت شیباسواپ را در بازار دیفای تثبیت کنند.

در این میان، با تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، جامعه شیبا اینو نیز خواستار راه‌اندازی یک ETF برای توکن شیبا شده است.

اعضای جامعه این میم کوین ضمن اشاره به محبوبیت بالای شیبا در آمریکا، حتی بالاتر از اتریوم، درخواستی را برای گری‌اسکیل (Grayscale)، صادرکننده ‌ETFهای ارز دیجیتال، ارسال کرده‌اند.

در این درخواست، سه دلیل برای راه‌اندازی ETF شیبا بیان شده که عبارتند از؛ افزایش دسترسی و قرار گرفتن در معرض دید سرمایه‌گذاران بیشتر، پایبندی شیبا اینو به استانداردهای نظارتی و رهبری آن در عرصه ارزهای دیجیتال. این درخواست تاکنون بیش از ۱۰ هزار امضا جمع‌آوری کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

خروج از نسخه موبایل