سرور مجازی
اینترنت

خبر یک نماینده از تغییر نام طرح صیانت/ مجلس آینده حتما در حوزه اینترنت قانون‌گذاری‌هایی انجام می دهد

خبر یک نماینده از تغییر نام طرح صیانت/ مجلس آینده حتما در حوزه اینترنت قانون‌گذاری‌هایی انجام می دهد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان از استان فارس در دوره یازدهم شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت:« طرح صیانت به طرح نظام‌بخشی فضای مجازی تغییر کرده است، برخی از اتفاقات نامناسب طرح صیانت از طرح فعلی حذف شده و محدودیت‌هایی که قائل شده بودند، از طرح جدید حذف شده است. فرصت تصویب این طرح در مجلس دوره یازدهم فراهم نشد. پیش‌بینی من این است که در مجلس آینده طرح صیانت مطلوب جریان تندرو تصویب خواهد شد.»

نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم، در ادامه گفت:« مرکز پژوهش‌های مجلس گزارش‌هایی مبنی بر گردش مالی فیلترشکن‌ها منتشر کرد که هدف حملات برخی از دولتی‌ها در فضای مجازی قرار گرفت. وظیفه مرکز پژوهش‌های مجلس دریافت و تحلیل داده است و در این راستا گردش مالی فیلترشکن‌ها را مورد بررسی قرار داد و گزارش‌هایی را به نمایندگان مجلس ارسال کرد، اما این گزارش‌ها بازتاب رسانه‌ای نداشت و من بابت پیگیری این گزارش‌ها برای بسیاری از نمایندگان “درس عبرت” شدم.»

طرح صیانت در مجلس دوازدهم دگرگون و تصویب می‌شود!

او در ادامه افزود:« در مجلس آینده حتما در حوزه اینترنت قانون‌گذاری‌هایی انجام خواهد شد و طرح‌هایی برای قانون‌مند کردن فضای مجازی ارائه خواهد شد.»

متن کامل این گفت و گو را اینجا بخوانید.

227227

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا