نماد سایت مجله خبری دیتاسنتر من

انتشار جزییات جدید از عرضه و توزیع نات‌‌ کوین توسط تیم توسعه‌دهنده!

انتشار جزییات جدید از عرضه و توزیع نات‌‌ کوین توسط تیم توسعه‌دهنده!

انتشار جزییات جدید از عرضه و توزیع نات‌‌ کوین توسط تیم توسعه‌دهنده!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم نات‌کوین (Notcoin) به افشای جزئیات بیشتر در مورد عرضه آتی توکن NOT خود ادامه می‌دهد. نات‌کوین یک پروژه بازی وب ۳ است که در ۱ ژانویه ۲۰۲۴ در اکوسیستم تن‌کوین (TON) راه‌اندازی شد.

طبق گزارش‌ها، تیم توسعه‌دهنده نات‌کوین اعلام کرده که ۵ درصد از موجودی توکن‌های NOT را بین بیش از ۵۰۰ هزار عضو و کاربر جامعه خود توزیع خواهد کرد.

پروژه نات‌کوین به عنوان یک مینی‌اپلیکیشن در پیام‌رسان تلگرام فعالیت می‌کند. کاربران می‌توانند در این اپلیکیشن با ضربه زدن روی لوگو به کسب توکن‌ بپردازند. در حال حاضر، کاربران می‌توانند درآمد خود را از طریق فعالیت‌های جانبی در صرافی‌ها نیز افزایش دهند.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

این تیم در ابتدا برنامه داشت تا توکن NOT را در تاریخ ۲۰ آوریل عرضه نماید، اما به دلیل عدم آمادگی در زمان مشخص شده، تاریخ عرضه را به تعویق انداخت.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، نات‌کوین به زودی در صرافی‌های متمرکز مانند بایننس (Binance)، بای‌بیت (Bybit) و اوکی‌ایکس (OKX) در دسترس قرار خواهد گرفت.

در زمان نگارش این خبر، کوپن‌های ۱۰ هزار عددی NOT در پلتفرم گت‌جمز.آی‌او (getgems.io) با قیمت متوسط ۱۲ تا ۱۷ تن (۹۴ تا ۱۲۴ دلار) معامله می‌شوند.

تیم نات‌کوین برنامه‌های بلندپروازانه‌ای در سر دارد. برای مثال، توسعه‌دهندگان از ابتکار تیم اوپن‌بیلدرز (Open Builders) برای ایجاد یک ربات معاملاتی در تلگرام خبر داده‌اند. آن‌ها معتقدند که این ربات، به محبوب‌ترین ربات در بین مخاطبان تلگرام تبدیل خواهد شد.

تیم نات‌کوین همچنین قصد دارد برنامه‌های بازی را به همراه یک حساب واحد برای ثبت دستاوردها و تجربیات راه‌اندازی کند. علاوه بر این، چندین استخر در اختیار کاربران قرار داده خواهند شد تا بازیکنان با استفاده از آن به ماین کردن کوین‌ها بپردازند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

خروج از نسخه موبایل