سرور مجازی
نرم افزار

آموزش: چگونه چند حساب کاربری در واتس‌اپ بسازیم؟

آموزش: چگونه چند حساب کاربری در واتس‌اپ بسازیم؟

واتس‌اپ یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان است اما از نظر برخی از ویژگی‌های پیشرفته، از رقیبانش عقب‌تر بوده است. با این حال، واتس‌اپ مدام در حال کاهش این عقب ماندگی و پاسخگویی به تقاضای کاربران رو به رشد خود است.

به گزارش دیتاسنتر من از ایسنا، این پیام‌رسان اوایل سال میلادی جاری، گام بزرگی برداشت و به کاربرانش اجازه داد یک حساب واتس‌اپ را در دستگاه‌های متعدد استفاده کنند. اکنون واتس‌اپ به کاربران اجازه می‌دهد از یک دستگاه، به دو حساب خود دسترسی داشته باشند که تجربه استفاده از این پیام‌رسان را برای کاربران متحول خواهد کرد و به آنها امکان می‌دهد حسابهای کاری و شخصی جداگانه خود را حفظ کنند.

این ویژگی که تلگرام سال‌ها پیش عرضه کرده بود، مدتی بود برای کاربران نسخه بتای واتس‌اپ عرضه شده بود اما اکنون وارد کانال پایدار شده است.

هر چند واتس‌اپ، در اعلام این خبر، از واژه «حساب‌های متعدد» استفاده کرده است اما فعلا، کاربران تنها می‌توانند در یک دستگاه، به دو حساب دسترسی داشته باشند.

نوشته های مشابه

با توجه به این که هر حساب واتس‌اپ، به یک شماره تلفن مرتبط است، به نظر می‌رسد این اپلیکیشن، دسترسی کاربران را به دو حساب در یک دستگاه، محدود کرده است. این محدودیت مطابق با محدودیت‌های فنی اکثر گوشی‌ها است که معمولا به طور همزمان از سه سیم کارت پشتیبانی نمی‌کنند. با این حال، افرادی که دو حساب مختلف واتس‌اپ نیاز دارند با این تغییر، تجربه متفاوتی خواهند داشت.

چطور حساب دوم واتس‌اپ را اضافه کنیم؟
روند اضافه کردن حساب دوم واتس‌اپ، ساده است. برای این کار به یک شماره تلفن دوم و یک سیم کارت در دستگاه خود نیاز دارد. این سیم کارت می‌تواند بر اساس قابلیت‌های گوشی شما، فیزیکی یا الکترونیکی باشد. برای این منظور باید:

۱- واتس‌اپ را باز کنید.

۲- به قسمت تنظیمات مراجعه کنید.

۳- روی فلش کنار نام خود کلیک کنید.

۴-روی افزودن حساب کلیک کنید و دستورالعمل‌های ارائه شده را برای ایجاد پروفایل دوم، دنبال کنید.

۵- می‌توانید حریم خصوصی و اعلان‌ها برای هر کدام از حساب‌ها را تنظیم کنید.

بر اساس گزارش وب سایت گیزچاینا، اگر کنار اسم خود، فلشی مشاهده نمی‌کنید، فروشگاه برنامه گوگل یا اپل را برای دریافت جدیدترین به‌روزرسانی واتس‌اپ چک کنید. ممکن است این به‌روزرسانی با تاخیر برای گوشی شما عرضه شود زیرا اکثر به‌روزرسانی‌ها اغلب با تاخیر منتشر می‌شوند.  

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا