سرور مجازی
سخت افزار

«لوسید موتورز» قیمت خودروهای برقی در عربستان سعودی را کاهش می‌دهد

«لوسید موتورز» قیمت خودروهای برقی در عربستان سعودی را کاهش می‌دهد

این کاهش قیمت، گامی در راستای تعدیل قیمت‌ فروش جهانی است. قیمت تمام‌شده پس از کاهش ثابت می‌ماند و در سال جاری هم هیچ تغییری نخواهد داشت.

لوسید‌ موتورز ۱۴۰۲ خودرو در ماه ژوئیه به فروش رساند.

به گزارش دیتاسنتر من و به نقل از ایندیپندنت، پیتر راولینسون، مدیرعامل و مدیر ارشد فناوری، گفت: «لوسید موتورز در سال جاری، تولید بیش از ۱۰ هزار خودرو را تسریع می‌کند.»

راولینسون در بیانیه‌ای گفت: «ما در مسیر دستیابی به هدف تولید بیش از ۱۰ هزار خودرو در سال ۲۰۲۳ قرار داریم، اما می‌دانیم که هنوز باید برای رشد پایگاه مشتریانمان، کار کنیم.»

لوسید موتورز قصد دارد اولین خودروی الکتریکی مونتاژ‌شده در کارخانه‌اش واقع در عربستان سعودی را در ماه سپتامبر به بازار عرضه کند.

این شرکت اعلام کرد: «کارخانه‌ای که در کشور پادشاهی عربستان سعودی و با سرمایه‌گذاری تخمینی ۳.۲ میلیارد دلار تاسیس می‌کند، سالانه ۱۵۵ هزار خودروی برقی تولید خواهد کرد.»

 

«لوسید موتورز» قیمت خودروهای برقی در عربستان سعودی را کاهش می‌دهد

صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی (پی‌آی‌اف) در سال ۲۰۱۸، با سرمایه‌گذاری بیش از یک میلیارد دلار در لوسید موتورز موافقت کرد.

این اولین شرکتی است که واقعا از ظرفیت کامل وسایل نقلیه الکتریکی بهره می‌برد. این سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری عمومی را قادر می‌سازد تا در توسعه صنایع آینده – عمدتا در فناوری‌های جدید و پیشرفته –  نقش جهانی ایفا کند.

کارخانه اصلی لوسید موتورز در محوطه ۵۰۰ هکتاری در «کاسا گرند» آریزونا در ایالات متحده آمریکا قرار دارد.

این کارخانه که به پیشرفته‌ترین تجهیزات خط تولید جهان مجهز است، با توسعه برنامه‌ریزی‌شده، ظرفیت اولیه تولید ۱۰ هزار خودرو در سال و بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه در سال را دارد.

این تاسیسات اولین کارخانه خودروی الکتریکی در آمریکای شمالی است که با چنین کارایی و سرعت ساخته می‌شود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا