سرور مجازی
فضای مجازی

اولین سیستم هشدار دهنده مبتنی بر هوش مصنوعی ساخته شد

شرکت Infineon Technologies AG در حال معرفی یک سیستم هشدار هوشمند (SAS) دارای باتری است. گفته می‌شود این پلتفرم با استفاده از همجوشی حسگر مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین (AI/ML)، به دقت بالا و عملکرد بسیار کم توانی دست می‌یابد. این فناوری همراه با تشخیص رویداد‌های صوتی بیدار کم مصرف، عملکرد قابل توجهی را ارائه می‌دهد.

طراحی فشرده این سیستم، از دقت تشخیص سیستم‌های هشدار فقط صوتی که امروزه در ساختمان‌ها و خانه‌های هوشمند و سایر برنامه‌های اینترنت اشیا استفاده می‌شود، فراتر رفته و در عین حال عمر باتری برابر یا بیشتر را ارائه می‌دهد.

لورن ریمونت معاون اینترنت اشیا و راه حل‌های حسگر شرکت Infineon گفت: “ما هیجان زده هستیم که یک رویکرد منحصر به فرد و متفاوت را برای ارائه قابلیت‌های AI/ML در سیستم‌های حسگر امنیتی خانه‌ها به وجود آورده ایم.

او افزود: بخش حسگر سیستم‌های امنیتی فعلی خانه ها، برای تشخیص رویداد‌هایی مانند شکستن شیشه غیرقابل اعتماد هستند. راه حل جدید ما تعدادی از بهترین فناوری‌ها را برای ایجاد یک سیستم هشدار هوشمند، قابل اعتماد و کم مصرف ترکیب می‌کند.

سیستم هشدار دهنده مبتنی بر هوش مصنوعی

الگوریتم همجوشی حسگر AI/ML همچنین قادر به حذف بسیاری از صدا‌های پس زمینه است که می‌توانند به دلیل شباهت به سیستم‌های هشدار دهنده، مثبت کاذب ایجاد کنند.


بیشتر بخوانید

  • نقش فناوری در حفاظت از سالمندان

 
دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا