سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

آیفون ۱۳ احتمالا در ترکیب رنگ متنوع و با حسگرهای جدید زیر نمایشگر معرفی می‌شود

اپل ظاهرا قصد دارد آیفون ۱۳ را در ترکیب رنگ متنوع در دسترس کاربران قرار دهد. این شرکت در تلاش است تا از بریدگی بالای نمایشگر خلاص شود و نسل جدید آیفون احتمالا با حسگرهای تاچ آیدی و فیس‌آیدی زیر نمایشگر از راه می‌رسد.

طبق شایعات ارائه شده از سوی یک افشاگر و به نقل از یک منبع زنجیره تامین چینی، به نظر می‌رسد بین مدل‌های بالا رده آیفون ۱۳ و مدل‌های اقتصادی‌تر آن تفاوت‌های زیادی وجود خواهد داشت. در واقع اپل معمولا مدل‌های پرو آیفون را به همراه طراحی ظریف‌تری معرفی می‌کند و اکنون ممکن است با ارائه گزینه‌های رنگی جدیدی از جمله طلایی با تم غروب خورشید، مشکی مات، رزگلد کم‌رنگ و نقره‌ای برای آیفون ۱۳ سیاست خود را ادامه دهد.

آیفون ۱۳

با این حال شایعات مربوط به آیفون زمانی جالب می‌شود که متوجه شویم اپل احتمالا در حال کار روی فناوری استفاده از Face ID و Touch ID در زیر نمایشگر است. در حال حاضر می‌دانیم که اپل تلاش کرده تا اندازه روزنه مخصوص دوربین سلفی خود در مدل‌های فعلی آیفون را کاهش دهد و اکنون با وجود این شایعه به نظر می‌رسد به هدف خود نزدیک شده باشد.

علاوه بر این، پتنت جدید اپل نشان می‌دهد که این شرکت می‌خواهد یک بار دیگر امکان باز کردن قفل گوشی با اثر انگشت را در دسترس کاربران خود قرار دهد، زیرا قصد دارد با استفاده از قابلیت‌های Touch ID و Face ID در زیر نمایشگر از شر روزنه مخصوص دوربین سلفی خلاص شود. این پتنت به صورت کلی روی روش‌های توسعه‌ای متمرکز شده است که برای هر سنسوری که زیر نمایشگر قرار گرفته، امکان ثبت نور دریافتی یا انتقال آن را فراهم می‌کند.

با این وجود باید توجه داشت که این تغییرات ممکن است منجر به نتایج دیگری شود، زیرا اپل تایید کرده است که با این وجود احتمالا نمایشگر دستگاه‌های آیفون ضخیم‌تر شوند. با این وجود ممکن است بسیاری از طرفداران برای داشتن یک تجربه تمام صفحه و از بین رفتن روزنه مخصوص دوربین سلفی، ضخیم‌تر شدن نمایشگر آن را قبول داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا